اخبار بازی

بعد از چهار سال موسیقی‌های Destiny در اینترنت لیک شد

بعد از چهار سال موسیقی‌های Destiny در اینترنت لیک شد

در سال 2013 آهنگساز پیشین استدیو Bungie یعنی Marty O’Donnell مجموعه‌ای با نام Music of the Spheres را ساخت که شامل 8 قطعه بود و قرار بود همراه عنوان Destiny عرضه شود. اما هرگز این اتفاق نیفتاد. حال به لطف یک فرد ناشناس، این قطعات در فضای اینترنت لیک شده است.

Marty O’Donnell به همراه دستیارانش Michael Salvatori و Paul McCartney قطعات Music of the Spheres را تولید کردند. اما مشکلاتی بین استدیو Bungie و O’Donnell پیش آمد و آن‌ها نزدیک یک سال درگیر بودند تا سرانجام در سال 2014 شرکت Activision ناشر بازی و Bungie، تصمیم گرفتند O’Donnell را اخراج نمایند، از این قطعات در تریلر E3 2013 بازی استفاده نکرده و علیرغم امیدهای O’Donnell، تمامی این موسیقی‌ها را کنار گذاشتند. از آن زمان O’Donnell اظهارات زیادی در این مورد کرده و صراحتا اعلام کرده مایل است این قطعات به اشتراک گذاشته شود.

در سال 2016 نوجوانی به نام Owen Spence تصمیم گرفت با استفاده از مدارک دردسترس، قطعات Music of the Spheres را به همراه دوستش Tlohtzin Espinosa طی یک پروژه مستقل بازسازی کند اما آن‌ها با یک فرد ناشناس روبه‌رو شده که یک نسخه از قطعات موسیقی این مجموعه را در اختیار داشته و قصد داشته آن را به صورت عمومی منتشر کند.

Marty O’Donnell اگرچه اعلام کرده که نمی‌داند این کار چه کسی است اما طی توییتی اعلام کرده از اتفاق رخ داده خوشحال است که مردم بالاخره می‌توانند این قطعات را بشنوند.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده + سه =