اخبار بازی

بعد از گذشت 2 سال Hollow Knight منتشر شد

شاید تعداد کمی از گیمرها با Hollow Knight آشنا باشند اما این بازی برای اولین‌بار در سال 2015 معرفی شد و توانست با طراحی هنری خود نظر بسیاری از کارشناس‌ها را جلب کند. این بازی که اکثر شخصیت‌هایش براساس حشرات طراحی شده‌اند در ژانر اکشن ماجراجویی قرار می‌گیرد و بسیاری آن را در زیرشاخه Metroidvania قرار می‌دهند که براساس گیم‌پلی سری Castlevania و Metroid‌ شکل گرفته.

در هر صورت اگر جزو طرفداران طراحی هنری و گیم‌پلی جذاب Hollow Knight قرار دارید، خبر خوب برای شما این است که بالاخره بعد از پشت سر گذاشتن مراحل ساخت دو ساله خود منتشر شد. این بازی در حال حاضر با قیمت 14.99 دلار روی استیم قرار گرفته و می‌توانید آن را روی PC تجربه کنید.

سازندگان بازی در رابطه با Hollow Knight توضیح داده‌اند که «زیر شهر فراموش‌‌شده Dirtmouth قلمرویی خاموش قرار گرفته و بسیاری برای پیدا کردن ثروت آن به بخش زیرین این شهر سفر می‌کنند. سفری که با پاسخ به سوالات باستانی همراه است. Hollow Knight عنوانی اکشن ماجراجویی، کلاسیک و با گرافیک دو بعدی است که به گیمر اجازه می‌دهد با دشمن‌های عجیب و غریب مبارزه کرده و از حضور حشرات موجود به نفع خود استفاده کند. مسیری که در انتهای آن پاسخ به سوالی باستانی قرار دارد.»

Hollow Knight برای اولین‌بار در سال 2014 به صورت رسمی معرفی شد و توانست در کیک‌استارتر بودجه تولید خود را از سوی مخاطب‌ها جمع‌آوری کند.

 

منبع

برچسب‌هاhollow knight pc steam
محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × 2 =