The Last of Us: Remastered نسخه ی بهبود یافته ای است که از لحاظ بصری بسیار زیباتر و بهتر از نسخه ی PlayStation 3 خواهد بود اما N@ughty Dog با وجود قدرت بیشتر PS4 با محدودیت هایی رو به رو است.
در آخرین نسخه ی مجله Edge، کارگردان بازی Neil Druckmann گفته است که در رو به راه کردن کار ها کمی با مشکل رو به رو شده اند.
او به این مجله گفته است:
صحنه های سینماتیک بازی بر روی 1080p و 60 فریم اجرا خواهند شد و اجرای این تغییرات از پایه خواهد بود. تنها مشکلی هم که هم اکنون وجود دارد این است که آیا می توانیم این ها را در یک دیسک بلو-ری جای دهیم؟
با این حال، با وجود این محدودیت ها، N@ughty Dog طوری مدیریت می کند که درون نسخه ی PS4 بازی همان کیفیتی را ارائه داده شود که در صحنه سینماتیک وجود دارد.
The Last of Us: Remastered مطمئنا دارای نورپردازی بهتر و مدل های با جزئیات تر است ولی در مجموع سازندگان این عنوان دوست دارند که همان نسخه ی PS3 را با کمترین دست خوردگی بیاورند تا بتوان همان تجربه یک بازی مورد تحسین واقع شده را به گیمر ها بدهند.
نظری ارسال کنید