اخبار بازی

بلیزارد برنامه‌ای برای عرضه Hearthstone روی کنسول‌ها در سال 2018 ندارد

وی جی مگ: مدت زیادی از عرضه بازی کارتی Blizzard روی تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌گذرد و سوالی که ذهن بسیاری از گیمرها را مشغول خود کرده این است که چه زمانی شاهد عرضه Hearthstone روی کنسول‌ها خواهیم بود. سوالی که جواب آن با توجه به توضیحات سازندگان بازی سال 2018 نیست.

به گزارش وی جی مگ، یونگ وو و بن براد تهیه کننده و کارگردان بازی به تازگی در این باره صحبت کرده و توضیحاتی را ارائه کرده‌اند که با توجه به آن می‌توان اینگونه برداشت که Hearthstone روی کنسول‌ها در سال 2018 میلادی منتشر نمی‌شود و فعلا PS4، Xbox One و Nintendo Switch تبدیل به میزبان‌های جدید بازی کارتی بلیزارد نمی‌شوند. مدتی است که شایعاتی درباره عرضه این بازی روی Nintendo Switch‌ به گوش می‌رسد اما دین آیالا طراح ارشد Hearthstone آنها را تکذیب کرده و توضیح داده که بلیزارد فعلا برنامه‌ای برای انجام این کار ندارد.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که بلیزارد با عرضه بازی روی کنسول‌های خانگی غریبه نیست و پیش‌تر دو بازی خود یعنی Diablo 3 و Overwatch را روی Xbox One و PS4 منتشر کرده که هر دو عملکرد موفقی را نیز تجربه کرده‌اند. در مقابل نباید از یاد برد که دیگر بازی‌های سبک CCG همچون Gwent (ساخته CD Projekt RED) روی کنسول‌ها در دسترس هستند و وضعیت خوبی را از دید فروش تجربه کرده‌اند. مسئله‌ای که می‌تواند به عنوان انگیزه‌ای مناسب برای عرضه Hearthstone‌روی کنسول‌ها شناخته شود.

بلیزارد برنامه‌ای برای عرضه Hearthstone روی کنسول‌ها در سال 2018 ندارد

منبع

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − سه =