اخبار بازی

بلیزارد فعلا قصد ساخت نسخه بازسازی شده Warcraft 3 و Diablo 2 را ندارد

بلیزارد فعلا قصد ساخت نسخه بازسازی شده Warcraft 3 و Diablo 2 را ندارد

مدت زیادی است که طرفداران بازی‌های Warcraft 3 و Diablo 2 خواستار ساخت و عرضه نسخه بازسازی شده این دو عنوان هستند و با توجه به عرضه نسخه بازسازی شده Starcraft به نظر می‌رسید که بلیزارد به زودی اینکار را انجام دهد.

در صحبت‌های جدید تهیه کننده بازی‌های کلاسیک بلیزارد با PCGamesN به نظر می‌رسد که اینکار فعلا امکان‌پذیر نیست. Peter Stilwell در صحبت‌های خود گفت:« سیاست بیشتر از اینکه حرف بزنی، گوش کن در زمینه Starcraft نتیجه بسیار خوبی داد و ما باید در مورد بقیه بازی‌ها نیز همین کار را انجام دهیم. در حال حاضر وقتی به Warcraft 3 و نقشه‌های مختلف آن نگاه می‌کنیم باید گفت که تعریف چندانی ندارند و هر بار که تصمیم به بازسازی آن گرفتیم پشیمان شدیم. باید تغییرات زیادی در Warcraft 3 برای ساخت نسخه بازسازی شده انجام شود که البته در مورد Starcraft اینگونه نبود. تعادل میان کلاس‌های مختلف باید در Warcraft 3 برقرار شود که کار بسیار دشواری است. در مورد Diablo 2 نیز ما باید نگران Leaderboard باشیم.»

در حالت کلی Stilwell اشاره کرد که حفظ تعادل در موقع ساخت بازی‌های بازسازی شده بسیار مهم است و در حال حاضر نیز به نظر درخواست برای عرضه نسخه بازسازی این دو اثر اشاره شده چندان زیاد نیست و به نظر می‌رسد که آنها در حال حاضر برنامه‌ای برای بازسازی این دو اثر کلاسیک ندارند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − یک =