اخبار بازی

بهبود وضعیت Square Enix با عملکرد خوب NieR Automata

بهبود وضعیت Square Enix با عملکرد خوب NieR Automata

وی جی مگ: وضعیت Square Enix با عملکرد خوب NieR Automata و عناوین دیگر بهبود پیدا کرد. شرکت Square Enix امروز گزارش مالی خود را منتشر کرد که عملکرد این کمپانی و سال مالی آن را تا 31 مارچ 2018 به نمایش می‌گذارد.

به گزارش وی جی مگ، ابتدا مشاهده می‌شود اگرچه فروش کلی نسبت به سال گذشته کمی با کاهش همراه بوده اما درآمد این کمپانی با رشد قابل‌توجهی همراه شده است. در ادامه مشخص شد که درآمد حاصل بسیار بیشتر از سطح انتظارات Square Enix بوده. این امر به دلیل فروش بسیار زیاد دیجیتالی عناوین کنسولی بوده است. در این میان به طور واضع به عملکرد خوب NieR Automata اشاره شده است که اصلا جای تعجب ندارد.

به‌علاوه درآمد حاصل از فروش خوب آخرین بسته‌های الحاقی و گسترش‌دهنده عناوین MMORPG چون Final Fantasy XIV و Dragon Quest X و بازی‌های فیزیکی، عامل مهم دیگر افزایش درآمد عملیاتی شرکت Square Enix است.

فروش شبکه شرکت برابر 191,469 میلیون ین اعلام شده و کاهش 3.8 درصدی را به نسبت سال گذشته نشان می‌دهد در حالی گه درآمد حاصل از بخش سرگرمی‌های دیجیتالی 43,421 میلیون ین بوده و رشد 30.4 درصدی را به نسبت سال قبل بیان می‌دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده − 11 =