اخبار بازی

بهترین سه ماهه تاریخ GTA Online رقم خورد

بهترین سه ماهه تاریخ GTA Online رقم خورد

بر اساس گزارش مالی سه ماهه اول سال 2018 شرکت Take Two مشخص شد که GTA 5 هنوز نیز با قدرت به کار خود ادامه داده و GTA Online نیز هنوز بسیار محبوب است.

مدیرعامل این شرکت Strauss Zelnick در صحبت‌های خود در مورد GTA 5 و قسمت آنلاین آن اشاره کرد GTA Online بسیار خوب عمل کرد و حتی از سطح انتظارات آنها نیز بهتر بوده است. بعد از نزدیک به چهار سال از عرضه اولیه این بازی، GTA 5 هنوز هم از لحاظ امتیازی یکی از بهترین بازی‌های نسل جاری به شمار می‌رود اما Zelnick اعلام کرد که سه ماهه اولیه سال مالی 2018، بهترین سه ماهه GTA Online بوده است.

در کنار عرضه ‌به‌روزرسانی Gunrunning این بازی توانست دو ماه رویایی را پشت سر بگذارد و به یکی از محبوب‌ترین بازی های ماه‌های اخیر تبدیل شود. به نظر می‌رسد که Take Two از بازده کلی GTA 5 و به خصوص قسمت آنلاین آن بسیار راضی است. در ادامه صحبت‌ها از Zelnick سوال شد که آیا قسمت آنلاین Red Dead Redemption 2 تهدیدی برای GTA Online محسوب می‌شود؟ او در پاسخ گفت که این نوع از سرگرمی‌ها رقیب اصلی دیگر سرگرمی‌ها خواهند بود و صرفا با هم به مبارزه نمی‌پردازند. به عنوان مثال بازی کردن می‌تواند رقیبی برای دیگر تفریحات مثل مطالعه کتاب، تماشا کردن فیلم در سینما و … باشد. او در ادامه گفت که همیشه بیش از یک عنوان در بازار وجود دارد که گیمرها علاقه‌مند به تجربه آن هستند، بازار می‌تواند بسیار رقابتی باشد اما بسیار به ندرت پیش می‌آید که دو بازی کاملا مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

منبع

برچسب‌هاGTA 5 GTA Online Rockstar take-two
جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + پنج =