اخبار بازی

به زودی اخبار بیشتری از Final Fantasy 7 و Kingdom Hearts 3 منتشر خواهد شد

به زودی اخبار بیشتری از Final Fantasy 7 و Kingdom Hearts 3 منتشر خواهد شد

نمایشگاه TGS 2017 نیز برگذار شد و حالا چندین روز است که به پایان رسده اما خبری جدید از بازی‌های Kingdom Hearts 3 و Final Fantasy 7 Remake منتشر نشد. حتی این دو بازی در این نمایشگاه نیز حضور نداشتند.

البته در چند ماه گذشته بر خلاف انتظار، اطلاعاتی از Kingdom Hearts 3 منتشر شده بود که شامل تصاویر و حتی ویدیویی از گیم‌پلی می‌شدند. همچنین مشخص شد که این بازی در سال 2018 منتشر خواهد شد. شاید بزرگترین خبر برای Final Fantasy 7 Remake این باشد که حالا این بازی توسط تیم‌های داخلی Square Enix در حال ادامه توسعه است.

با در نظر داشتن تمام این حرف‌ها، به نظر می‌رسد که اخبار بزرگ و جدیدی برای هر دو این بازی‌ها به زودی منتشر خواهد شد. کارگردان هر دو این بازی‌های مورد انتظار، Tetsuya Nomura در صحبت با فامیتسو اشاره کرد که فقط Final Fantasy NT در TGS 2017 حضور داشت اما آنها اخبار بسیار بیشتری را برای اشتراک در اختیار دارند. او در انتهای صحبت‌های خود از هواداران تقاضای صبر بیشتر داشت. البته شاید هم واقعا خبری نباشد و Nomura صرفا برای راضی کردن هواداران این مصاحبه را انجام داده باشد. باید منتظر بود و دید که چه زمانی اطلاعاتی جدید از این دو بازی مورد انتظار منتشر خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش + شانزده =

  • بابا بدين برون اخبارو ديگه-مرديم-يه ريميك ميخوان بكنن ها-ببين چيكار ميكنن-جالبه بدونين اين بازى در ابتدا در E3 2005 با نام تچ دمو اجراع شده روى PS3 به نمايش در اومد-چند سال از اون موقعه ميگذره؟ :/