اخبار بازی

به زودی اطلاعات جدیدی از فیلم Super Mario منتشر خواهد شد

وی جی مگ: سال گذشته،‌ نینتندو یکی از بهترین و موفق‌‌ترین سال‌های اخیر خود را تجربه کرد. آنها از سری بازی‌های Mario توانستند آثار موفقی چون Super Mario Odyssey، Mario Kart 8 Deluxe و Mario + Rabbids Kingdom Battle را منتشر کنند.

در مصاحبه جدید روزنامه Kyoto Shimbun با رئیس نینتندو Tatsumi Kimishima، او اطلاعات جدیدی از فیلم Mario را به اشتراک گذاشت. Kimishima توضیح داد که این شرکت به زودی با یک شریک تجاری برای تولید فیلم به موافقت خواهد رسید. به گزارش وی جی مگ اگر این اتفاق رخ دهد به زودی فرآیند تولید فیلم آغاز خواهد شد اما در حال حاضر مشخص نیست که چه شرکتی در همکاری با نینتندو به تولید فیلم Super Mario خواهد پرداخت.

شایعاتی وجود دارد که نینتندو در حال مذاکره با شرکت Illumination Entertainment است که سابقه ساخت انیمیشن‌های موفق Despicable Me و Minions را در کارنامه دارد. Kimishima اعلام کرد که اگر موافقت انجام شود می‌توان انتظار داشت که این فیلم در سال 2020 و همزمان با برگذاری المپیک توکیو، اکران شود. Kimishima به هواداران اطمینان داد که نینتندو در فرآیند ساخت این فیلم شرکت خواهد کرد تا از این پروژه از استاندارد‌های مورد نظر نینتندو و هواداران برخوردار باشد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 9 =