اخبار بازی

به نظر می‌رسد Guilermo del Toro اطلاعاتی از Death Stranding ندارد

به نظر می‌رسد Guilermo del Toro اطلاعاتی از Death Stranding ندارد

بیش از یک سال از آخرین نمایش رسمی Death Stranding ساخته جدید کوجیما می‌گذرد و هواداران دیگر تقریبا برای نمایش جدید لحظه شماری می‌کنند. گرچه حالا به نظر می‌رسد حتی افراد بزرگی که در ساخت این پروژه همکاری می‌کنند اطلاعات خاصی از آن ندارند.

در جلسه پرسش و پاسخ Reddit AMA در مورد فیلم جدید Guillermo del Toro از او صرفا پرسیده شد که در مورد Death Stranding صحبت کند. پاسخ Del Toro بسیار جالب بود. او در پاسخ اشاره کرد:« کوجیما بدن و صورت من را برای مدل شخصیتم در داخل بازی اسکن کرد. اینکار در صرف یک روز در شهر تورنتو انجام شد. او سپس تیزری که سال قبل همه شما مشاهده کردید را برای من ارسال کرد، فقط همین. او همیشه هر چند هفته یک بار هدایایی را برای من ارسال می‌کند اما من هیچ ایده‌ای ندارم که Death Stranding چگونه بازی خواهد بود. من هم مثل شما بسیار مشتاق هستم که نمایش جدیدی از Death Stranding را تماشا کنم و یا اطلاعات جدیدی از آن دریافت کنم.»

البته در نظر داشته باشید که Del Toro می‌تواند بسیار راحت با همه ما بازی کرده باشد و واقعیت را در این زمینه به زبان نیاورده است. این در حالی است که کوجیما نیز در مورد پروژه جدید خود خیلی مخفیانه کار می‌کند و همانطور که شاهد هستید از تیزر سال گذشته تا به امروز تقریبا هیچ اطلاعات رسمی از این اثر فاش نشده است. باید دید که آیا در TGA 2017 که روز 5شنبه برگذار می‌شود ایا این سکوت شکسته خواهد شد یا خیر.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 2 =