PSX 2017 اخبار بازی

بیش از 50 درصد ساخت The Last of Us Part 2 به پایان رسیده است

بیش از 50 درصد ساخت The Last of Us Part 2 به پایان رسیده است

همانطور که از قبل اعلام شده بود استودیوی ناتی داگ همراه با بازی The Last of Us Part 2 در نمایشگاه PSX 2017 حضور خواهد داشت.

گرچه این بازی در کنفرانس اصلی حضور نداشت اما در پنل مخصوص اطلاعات جالبی در فرآیند ساخت آن منتشر شد. کارگردان بازی Neil Druckmann، یکی از نویسنده‌ها Halley Gross و صداگذاران شخصیت‌های Ellie و Joel یعنی Ashley Johnson و Troy Baker در این پنل حضور داشتند. دراکمن در آغاز صحبت‌های خود در این پنل اشاره کرد “هیچکس در دنیای The Last of Us Part 2 امن نیست حتی Ellie و Joel.

همچنین Gross در مورد نوشتن داستان بازی گفت که اینکار بسیار بسیار سخت است چون هواداران این سری با عشق و علاقه فراوانی منتظر نسخه دوم هستند. همچنین در ادامه به شخصیت‌های جدیدی که در تریلر Paris Games Week 2017 اشاره شد و بازیگر‌های تمام این نقش‌ها به صورت رسمی معرفی شدند. Ian Alexander نقش Lev را بازی می‌کند، Victoria Grace نقش Yara را بازی خواهد کرد و در نهایت باید گفت که Laura Bailey نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در تریلر قصد اعدام او را داشتند. در حال حاضر نام این شخصیت فاش نشده است.

برای Alexander و Grace این اولین باری است که آنها در فرآیند موشن کپچر بازی‌های ویدیویی شرکت می‌کنند. شخصیت‌های بازی شده توسط آنها یعنی Lev و Yara با هم خواهر و بردار هستند. Yara شانزده سال و Lev سیزده سال سن دارد. مشخص شد که Bailey تمام موشن کپچر مربوط به تمام صحنه‌های حضورش در بازی را به صورت کامل انجام داده است.

نیل دراکمن کارگردان بازی اشاره کرد که برخی از صحنه‌های شاد در بازی وجود خواهد داشت اما داستان این نسخه به صورت کلی در مورد “پیگیری عدالت” و نقطه خاکستری موجود بین رنگ سیاه و سفید خواهد بود. صحنه‌ای که در تریلر نمایشگاه پاریس شاهد آن بودیم وقتی رخ داده است که Lev و Yara یک فرقه مذهبی را ترک کردند. بر اساس اتفاقات پیش آمده آنها خود را در کنار فردی می‌بینند که قبل از آن از او متنفر بودند. در The Last of Us کسی نمی‌دانست که آیا این گروه خوب است و یا آیا گروه دیگر بد است است و دراکمن توضیح داد که تیم سازنده قصد دارد در نسخه دوم نیز همین ایده را پیاده سازی کند. همچنین او تایید کرد که قسمت زیادی از بازی در سیاتل (Seattle) پیگیری خواهد شد.

دراکمن در ادامه توضیحات خود در مورد بخش داستانی اشاره کرد که تیم سازنده قصد دارد تا از حرکتی خلاقانه در شیوه روایت داستان استفاده کند اما به دلایل خاصی تا زمان عرضه نمی‌توانند در مورد آن صحبت کنند. دراکمن اشاره کرد که احتمالا هوادارانی از نسخه اول وجود داشته باشند که از نسخه دوم راضی نباشند و چاره‌ای در این مورد وجود ندارد. تمام کاری که ما به عنوان سازندگان بازی باید انجام دهیم این است که به ایده اصلی خود وفادار باشیم و بازی را بر اساس آن بسازیم. او همچنین اشاره کرد که استودیوی ناتی داگ تا ابد به ساخت بازی‌های تک‌نفره داستانی و خطی ادامه خواهد داد.

در ادامه Gross که یکی از نویسنده‌های داستان است اشاره کرد که یکی از دلایل موفقیت بازی اول این بود که در حالی که شخصیت‌های اصلی دیالوگ‌های فراوانی نداشتند اما بسیار مهم و پیچیده بودند، شخصیت‌هایی که در گذشته خود کار‌های درست و اشتباه زیادی انجام دادند که در نهایت باعث می‌شد دنیا و شخصیت پردازی بسیار پیچیده‌ای به وجود آید. در حالی که تیم سازنده دوست دارد تمام هواداران را راضی کند اما اولویت پیاده سازی درست داستان برای Ellie و Joel و تمام شخصیت‌های حاضر در بازی است. آنها باید دارای داستان پردازی قابل باور و مشکلاتی باشند که در نهایت باعث رشد و تغییر آنها می‌شود. همچنین به نظر می‌رسد که داستان شخصیت Yara بسیار بسیار پیچیده است. نکته بسیار جالب این است که مجری این پنل نتوانست به هیچ روشی اطلاعاتی در مورد شخصیت Joel به دست آورد که آیا او زنده است و یا مرده؟

دراکمن، کارگردان بازی در انتها اشاره کرد که تعدادی از مراحل بازی به صورت کامل طراحی شدند و بقیه آنها نیز تا 50 الی 60 درصد تکمیل شدند. مراحل ساخت بازی به صورت همزمان و در کنار یکدیگر در حال پیشرفت هستند و این قسمت از ساخت بازی، بدون شک سخت‌ترین مرحله است چون تمام این تکه‌ها در نهایت باید در کنار هم قرار گرفته و یک تجربه بسیار عالی را ارائه کند. مجری برنامه اشاره کرد که بخشی از بازی به او نشان داده شده که از نظر او بسیار فوق العاده بوده است. مجری برنامه در نهایت از دراکمن سوال کرد که نمایش عمومی بازی در چه زمانی رخ خواهد داد؟ دارکمن در پاسخ رسما اعلام کرد که نمایش عمومی The Last of Us Part 2 در نمایشگاه E3 2018 انجام خواهد شد.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =