اخبار بازی

تابستان منتظر عرضه Code of Princess EX برای Nintendo Switch باشید

تابستان منتظر عرضه Code of Princess EX برای Nintendo Switch باشید

وی جی مگ: با اعلام شرکت Nicalis، تابستان 2018 منتظر عرضه Code of Princess EX برای Nintendo Switch باشید. نسخه به‌روزرسانی شده عنوان اکشن نقش‌آفرینی که سال 2012 برای 3DS انتشار یافت.

پسوند EX اضافه شده به انتهای نام این بازی صرفا به دلیل نام ظاهری آن نبوده است. به گزارش وی جی مگ، این نسخه جدید از بازی، عنوان اصلی را با اضافه‌کردن مواردی جدیدی چون گرافیک HD، گیم‌پلی Coop آفلاین، موارد جدید و بهبودهایی در گیم‌پلی شامل رابط کاربری بهبودیافته، ارتقا بالانس بازی و سیستم level-up جدیدی برای شخصیت‌ها پیشرفت داده و تکمیل می‌کند.

عنوان Code of Princess EX داستان شاهزاده Solange of DeLuxia را روایت می‌کند که برای از بین بردن موجودات و هیولا‌هایی که به قصد نابودی بشریت حمله کرده‌اند، سفر خود را آغاز می‌کند. در این بازی اکشن Hack & Slash پلیر می‌تواند در هر زمانی بین سه سطح مختلف حرکت کند. کمبوهای قدرتمند زیادی در بازی وجود دارد. به علاوه‌ Code of Princess EX شامل بیش از 50 شخصیت قابل‌بازی بوده که می‌توان آ‌ن‌ها از طریق حالت‌های مختلف بازی مانند Campaign، Free Play و Bonus Quests ارتقا داد.

Code of Princess EX قرار است در تابستان 2018 با قیمت 4 دلار در هردو حالت دیجیتال و فیزیکی برای کنسول Nintendo Switch منتشر شود. نسخه فیزیکی بازی شامل یک کتابچه راهنما و یک آیتم اسرارآمیز خواهد بود که جزییات آن به زودی اعلام خواهد شد.

منبع: Cogconnected.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 2 =