اخبار بازی

تاریخ انتشار Far Cry 3 Classic Edition اعلام شد

تاریخ انتشار Far Cry 3 Classic Edition اعلام شد

وی جی مگ: تاریخ انتشار Far Cry 3 Classic Edition اعلام شد. در حالی که پس از ماه‌ها انتظار سرانجام قسمت پنجم این مجموعه Far Cry 5 عرضه شده اما بسیاری از کنسول گیمرها منتظر هستند تا عنوان Far Cry 3 Classic Edition را تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، در همین امتداد شرکت Ubisoft تاریخ انتشار Far Cry 3 Classic Edition را برابر سه‌شنبه 26 ژوئن 2018 (5 تیر 97) اعلام کرد که برای پلتفرم‌های PS4 و XBOX ONE عرضه می‌شود. البته فرصتی نیز وجود دارد که با استفاده از آن بتوانید بازی را یک هفته زودتر از انشتار آن در روز 29 می (8 خرداد) تجربه کنید. چنان‌چه شما نسخه Far Cry 5 Gold Edition را خریداری کرده باشید که محتوی Season Pass بازی نیز هست عنوان Far Cry 3 Classic Edition در دسترس شما قرار خواهد گرفت. این موضوع برای هر دو نسخه PS4 و XBOX ONE بازی صدق می‌کند. در صورتی که نسخه Gold Edition را هم تهیه نکردید هم‌چنان می‌توانید با تهیه Season Pass بازی به صورت جداگانه به مبلغ 30 دلار از این فرصت استفاده نمایید. هنوز قیمتی Far Cry 3 Classic Edition توسط ناشر فرانسوی آن اعلام نشده است.

Far Cry 3 در ابتدا در سال 2012 برای کنسول نسل هفتمی PS3 و XBOX 360 و پلتفرم PC عرضه شده بود و به عقیده بسیاری از بهترین عناوین سری Far Cry به شمار می‌رود که حتی توانست استانداردهای عناوین بعدی این سری را نیز تعیین کند.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 5 =