اخبار بازی

تاریخ عرضه احتمالی MediEvil Remake لو رفت

تاریخ عرضه احتمالی MediEvil Remake لو رفت

وی جی مگ: از زمان انتشار اولین تریلر بازی MediEvil Remake در هالووین سال گذشته هیچ گونه جزئیاتی در رابطه با آن منتشر نشده است. در حالی که سونی هم‌چنان پیرامون این بازی سکوت اختیار کرده و تنها به انتشار آن در سال 2019 اشاره می‌کند به نظر می‌رسد تاریخ عرضه احتمالی MediEvil Remake لو رفته است.

به گزارش وی جی مگ، اخیرا Forbidden Planet از محصولات رسمی و لایسنس شده MediEvil برای بازسازی در حال ساخت آن رونمایی کرده است. این محصولات و کالاها شامل لیوان، تی‌شرت و مواردی از این قبیل می‌شوند. با این حال نکته قابل توجه بدین شرح است که این محصولات در تاریخ 2 ژوئن 2019 (یک‌شنبه 12 خرداد 98) عرضه می‌شوند. باید توجه کرد که معمولا چنین کالاهای رسمی و لایسنس‌ شده پیش از انتشار بازی عرضه نمی‌شوند و یا حداقل در زمانی نزدیک به عرضه بازی در دسترس قرار می‌گیرند. چرا که بازاریابی مرسوم و درست به همین شکل صورت می‌گیرد. بدین ترتیب آیا می‌توان نتیجه گرفت تاریخ عرضه احتمالی MediEvil Remake برابر با 2 ژوئن یا حداقل در ماه ژوئن است؟

2 ژوئن برابر با روز یک‌شنبه بوده و بازی‌های جدید هیچ‌گاه در روز یک‌شنبه عرضه نمی‌شوند. با این حال احتمال انتشار MediEvil Remake در روز 31 می که برابر با روز جمعه است و یا هر تاریخ دیگری در ماه ژوئن دور از انتظار نیست. با این حال از یاد نبریم که چیزی به شروع ماه آپریل باقی نمانده و هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی در رابطه با این بازسازی که توسعه آن برعهده Other Ocean Interactive است به اشتراک گذاشته نشده است. حتی ممکن است عرضه MediEvil Remake برای هالووین برنامه‌ریزی شده باشد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 3 =