اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Life is Strange 2 مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Life is Strange 2 مشخص شد

وی جی مگ: در شرایطی که امروز استودیو Dontnod Entertainment تاریخ عرضه یکی از بازی‌های خود را اعلام کرده بود، به یکباره تاریخ انتشار بازی Life is Strange 2 دیگر ساخته آنها نیز مشخص شد. البته باید به این مسئله توجه کرد که در حال حاضر تنها تاریخ عرضه قسمت اول بازی Life is Strange 2 را می‌دانیم و احتمالا با فواصلی مشخص قسمت‌های بعدی آن نیز در دسترس قرار می‌گیرند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Dontnod به صورت رسمی اعلام کرده که بازی Life is Strange 2 در تاریخ 27 سپتامبر (5 مهر) برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود. در حال حاضر تایید شده که ادامه یکی از بازی‌های موفق ژانر ماجراجویی در نسل جاری برای PC، PS4 و Xbox one در حال توسعه است. جالب است که ناشر این مجموعه یعنی Square Enix هیچ اشاره‌ای به بازی Life is Strange 2 در جریان E3 2018 نکرده بود و حالا به یکباره تاریخ انتشار این اثر را اعلام کرده. اکثر توجه‌ها در نمایشگاه E3 2018 به بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit جلب شد که به عنوان بازی تک قسمتی و فرعی از مجموعه Life is Strange قرار است، چند روز دیگر عرضه شود.

در این بازی گیمر کنترل شخصیت جدیدی را برعهده می‌گیرد که پسربچه‌ای 10 ساله است و باید داستان او و پدرش را دنبال کنیم. امروز تایید شده که بازی The Awesome Adventures of Captain Spirit در تاریخ 25 ژوئن منتشر می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 3 =