اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی The Good Life تاخیر خورد

تاریخ عرضه بازی The Good Life تاخیر خورد

تاریخ عرضه بازی The Good Life دچار تغییر شد و این بازی قرار است برای بهار آینده منتشر شود. این بازی در Kickstater قرار گرفته بود و توانسته بود سرمایه مورد نیاز را برای تولید جمع آوری کند و طبق برنامه قرار بود در سه ماهه آخر سال 2019 عرضه شود که هم اکنون تاریخ عرضه این بازی برای بهار سال 2020 در نظر گرفته شده.

SWERY خالق و کارگردان این بازی در صفحه کیک استارتر این بازی آپدیتی انجام داده و این خبر را اعلام کرده. هنوز تاریخ دقیق عرضه این بازی مشخص نشده ولی اعلام شده که برای نتیجه بهتر در زمان لانچ بازی احتیاج به زمان بیشتری دارند. یک سال و سه ماه از زمانی که این بازی سرمایه لازمه را در کیک استارتر به دست آورده است می گذرد و توضیحات سازنده بازی در مورد این تاخیر :

من نمیتونم باور کنم که این همه زمان گذشته. وقتی هر روز سخت داری کار می کنی برای خلق یه بازی خوب، اصلا متوجه گذر زمان نمیشی. ما توی کمپین تصمیم داشتیم بازی رو در سه ماهه آخر 2019 عرضه کنیم ولی بعد از مشورتهای زیاد و بررسی فراوان تصمیم گرفتیم تاریخ معین شده رو تغییر بدیم و در عوض پروسه ساخت رو بهتر و تکمیل تر کنیم تا وقتی که بازی The Good Life رو عرضه می کنیم برای تمامی کسانی که ما رو توی کیک استارتر ساپورت کردن بهترین بازی رو ارائه بدیم.

وی جی مگ: سازندگان در ادامه از این تاخیر عذر خواهی کردن و اعلام کردن این تاخیر برای بهتر شدن بازی بوده و مثلا گرافیک بازی بهینه شده و حتی نقشه بازی را گسترش داده و بزرگتر کرده اند. از همین رو بازی را در بهار 2020 عرضه می کنند. این بازی قرار است برای PS4 و XBOX One و PC عرضه شود.

تحریریه وی جی مگ

تحریریه وی جی مگ

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 15 =