اخبار بازی

تاریخ عرضه جدید System Shock اعلام شد

تاریخ عرضه جدید System Shock اعلام شد

وی جی مگ: پس از اعلام این موضوع که فرآیند ساخت System Shock موقتا تعطیل شد امروز استودیو Nightdive Studios در صحبت با PC Gamer تاریخ عرضه جدید System Shock اعلام کرد که این تاریخ به اوایل 2020 اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، در ماه ژوئن 2016 بود که استودیو Nightdive به منظور بازسازی System Shock که در سال 1994 عرضه شده بود کمپین کیک‌استارتر این بازی را راه‌اندازی کرد و بازی توانست با حمایت 21 هزار نفر 1.3 میلیون دلار بودجه کسب کند. پس از آن اهداف تیم سازنده به گونه‌ای روز به روز تغییر کرد تا سرانجام باعث شد فرآیند بازسازی این عنوان از مسیر اصلی خود دور شده و سرانجام در فبریه 2018 پروسه آن موقتا متوقف شد. حال با اعلام رییس استودیو Nightdive آقای Stephen Kick تیم سازنده دوباره به هدف اصلی خود بازگشته و به همین دلیل ادامه پروسه بازسازی System Shock از سر گرفته شده است.

نکته جالب توجه این است که در وسط ساخت بازی، اهداف به گونه‌ای گسترش و تغییر پیدا کردند که باعث شد استودیو سازنده انجین Unity را که با آن فرآیند کار را آغاز کرده بودند کنار گذاشته و به سراغ Unreal Engine رفتند.

هم‌چنین Larry Kuperman کارگردان بازی معتقد است این دو سال پروسه تولید اضافی باعث نخواهد شد تا Nightdive در محدودیت‌های مالی قرار بگیرند زیرا این استودیو توانسته هم‌چنان علاقه بعضی از شرکت‌ها را برای مشارکت در نشر بازی به آن جلب کند.

اگرچه اوایل سال 2020 برای انتشار بازی زمان طولانی محسوب می‌شود اما Nightdive اعلام کرده است در اوایل ماه آپریل نمایشی از گیم‌پلی System Shock برای حمایت‌کنندگان آن در کیک‌استارتر به اشتراک گذاشته خواهد شد.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نه + پنج =