اخبار بازی

تاریخ عرضه Borderlands 3 مشخص شد ؟

تاریخ عرضه Borderlands 3 مشخص شد ؟

وی جی مگ: سرانجام بعد از انتظار فراوان روز گذشته بازی Borderlands 3 معرفی شد و در تریلر رونمایی آن شاهد حضور شخصیت‌های قدیمی و تعدادی شخصیت‌های جدید بودیم. با این حال به نظر می‌رسد در این تریلر نکات مخفی وجود داشتند که به تاریخ عرضه Borderlands 3 اشاره می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، به گفته کاربران وبسایت Reddit این تئوری از جایی شروع شد که در دو قسمت از تریلر از بازی روی بخشی از ساختمان‌ها دو عدد “01” و “10” با یک فونت یکسان سفید رنگ مشاهده می‌شوند. چنان‌چه تریلر بازی را در دقیقه 1:40 و 1:52 متوقف کنید در مورد اول یک آسمان‌خراش بزرگ را با عدد “01” نوشته شده در بالای آن مشاهده می‌کنید. در مورد دوم نیز ساختمانی دیگر در لوکیشنی کاملا متفاوت دیده می‌شود که باز هم با فونت مشابه روی آن عدد “10” درج شده است.

براساس گزارشات منتشر شده از سوی این پست در وبسایت Reddit، اکتبر امسال مصادف با سالگرد ده سالگی بازی Borderlands بوده و اول اکتبر نیز برابر با روز سه‌شنبه است که همان‌طور که تمامی گیمرها می‌دانند روزی است که ناشران ترجیح می‌دهند عناوین خود را در آن عرضه کنند. با این حال لازم به یادآوری مجدد است تمامی این متن در حال حاضر در حد یک تئوری بوده و لزوما بیانگر تاریخ عرضه Borderlands 3 نیستند. باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر و رسمی از سوی Gearbox در سوم آپریل منتظر بمانیم.

تاریخ عرضه Borderlands 3 مشخص شد ؟ 1

 

تاریخ عرضه Borderlands 3 مشخص شد ؟ 2

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 2 =