اخبار بازی

تاریخ عرضه Daylight برای PC و PS4 مشخص شد

تاریخ عرضه Daylight برای PC و PS4 مشخص شد 1

بازی Daylight که یک بازی در سبک Survival Horror است، در 8 آپریل برای PC و PS4 عرضه خواهد شد. قیمت آن نیز $14.99/€14.99/£11.99 خواهد بود. Zombie Studios، سازنده بازی اعلام کرد که این بازی قابلیت 3D خواهد داشت و همچنین از Oculus VR پشتیبانی می کند. نسخه های PC و PS4 این بازی نیز تغییراتی در برخی قابلیت های بازی خواهند داشت. با DualShock 4 کنسول PS4 از بهترین ظرفیت این کنسول می توانید استفاده کنید. سازنده در این باره گفت: 

مثالی که برای این موضوع در نظر گرفتیم این است که شخصی که در هنگام بازی است، کلمه “Meow” را تایپ کند، صدایی را مشابه صدای یک گربه خواهد شنید! بله. شما براحتی می توانید دوستان خود را که در حال بازی هستند بترسانید. اما دو نکته در این مورد وجود دارد:
1. همه ی آن ها روی تایمر ها ثبت می شوند و شما نمی توانید چندین بار تکرار کنید. اگر اینطور بود بازی بسیار خنده دار می شد.
2. ما این کلمات را به شما نخواهیم گفت و باید با طی بازی در مکان های مختلف آن ها را پیدا کنید. مطمئن باشید تجربه جالبی خواهد بود.
میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × پنج =

  • ای جـــــــــــــــــــان ! هلاک این چندتا ترسناک توپم که دارن میان. بدرقم مدتیه تو خماری یه عنوانای توپ اینجوری موندم :evilgrin: صدای 7.1 رو که جور کردم واسه این گیمای خفن که دارن میان مخصوصا ترسناکا که دیوانه وار منتظرشونم . حیف که فقط تصویر 3D ندارم . شاید اونم تهیه کنم :inlove: خوراکم بازیای تکنفره و ماجرایی و ترسناکه.