اخبار بازی

تاریخ عرضه Rive Ultimate Edition برای Nintendo Switch اعلام شد

تاریخ عرضه Rive Ultimate Edition برای Nintendo Switch اعلام شد

استودیو توسعه دهنده مستقل یعنی Two Tribes امروز اعلام کرد بازی هیجان‌انگیر شوتر-پلتفرمر آنها یعنی Rive، سرانجام در تاریخ 17 نوامبر 2017 (جمعه 26 آبان 96) برای کنسول Nintendo Switch تحت نام RIVE: Ultimate Edition عرضه می‌شود. این بازی سال گذشته برای پلتفرم های PC، Linux،Mac و PS4 عرضه شد و قرار بود تا برای کنسول Wii U نیز منتشر شود و از زمان اعلام عرضه آن برای Nintendo Switch، دیگر خبری از نسخه Wii U آن شنیده نمی‌شود.

RIVE: Ultimate Edition روی کنسول Nintendo Switch محتوی چندین ویژگی جدید می شود که در سایر پلتفرم ها وجود ندارد.از جمله وجود قابلیت Copilot Mode که توسط آن دو گیمر می‌توانند باهم به وسیله Joy-Con های Switch، بازی را کاملا به صورت co-op تجربه نمایند.این بازی از قابلیت HD Rumble این کنسول نیز بهره خواهد برد.قابلیتی که مربوط به ویژگی های لرزشی Joy-Con های این کنسول است.

این بازی شامل 48 اچیومنت نیز می‌شود که در میان عناوین Nintendo Switch امری نادر است. بعضی از این اچیومنت‌ها کاملا جدید بوده و نسخه‌های دیگر این بازی یافت نمی‌شوند.بنابر اظهارات استدیو سازنده، آن‌ها سخت روی موتور بازی کار کرده‌اند تا بازی عملکرد بسیار پایدار و بهینه‌ای داشته باشد. این بازی قرار است تا در هر شرایطی با رزلوشن 1080p و فریم رریت 60 رو کنسول Nintendo Switch اجرا شود.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × یک =