اخبار بازی

تاریخ عرضه Shadow of the Tomb Raider لو رفت !

وی جی مگ: قرار بود که Square Enix فردا اطلاعاتی را از قسمت جدید Tomb Raider منتشر کند اما کاربرها با بررس کدهای وبسایت این کمپانی متوجه شده‌اند همان‌طور که شایعات اشاره کرده بودند نام این بازی Shadow of the Tomb Raider است و برای عرضه در انتهای تابستان سال جاری میلادی آماده می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، قرار بود که معرفی بازی در تاریخ 15 مارچ انجام شود اما با بررسی کد‌های اشاره شده، متوجه شده‌ایم که این بازی به صورت دقیق در 14 سپتامبر (23 شهریور) برای پلتفرم‌های مختلف عرضه می‌شود. با توجه به اینکه پیش‌تر نیز اطلاعاتی از این بازی و حتی نام آن لو رفته بود، به نظر می‌رسد که فردا یا همین امروز باید منتظر معرفی رسمی Shadow of the Tomb Raider باشیم.

گزارش‌های غیررسمی نشان از این دارد که قسمت جدید از مجموعه Tomb Raider توسط استودیو Eidos Montreal در حال ساخت است که در کارنامه خود عناوینی همچون Thief، Deus Ex Human Revolution و Deus Ex Mankind Divided را داراست. دو قسمت پیشین از مجموعه Tomb Raider توسط استودیو Crystal Dynamics ساخته شده بود که در حال حاضر روی بازی براساس Avengers مشغول کار است. از سوی دیگر بعد از انتشار Shadow of the Tomb Raider احتمالا استودیو Eidos Montreal کار روی بازی Guardians of the Galaxy را شروع می‌کند که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده.

منبع: Kotaku

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 1 =