اخبار بازی

تاریخ عرضه Sudden Strike 4 برای Xbox One مشخص شد

تاریخ عرضه Sudden Strike 4 برای Xbox One مشخص شد

وی جی مگ: شرکت Kalypso Media تاریخ عرضه Sudden Strike 4 را برای کنسول Xbox One مشخص کرد. این بازی تحت نسخه European Battlefields Edition در تاریخ 25 می 2018 (4 خرداد 97) برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، نسخه European Battlefields Edition علاوه‌بر بازی اصلی شامل تمامی بسته‌های الحاقی این عنوان از جمله Road to Dunkirk، Battle of Kursk و Finland–Winter Storm می‌شود. لازم به ذکر است برای نسخه XBOX ONE عنوان مذکور 3 نقشه اختصاصی نیز در نظر گرفته شده است.

Sudden Strike 4 پیش از این در ماه آگوست سال 2017 برای PC و PS4 انتشار یافته بود. نسخه کامل این بازی یعنی European Battlefields Edition از 5 کمپین و مجموعا 31 ماموریت بهره می‌برد. در این بازی شما می‌توانید به 14 فرمانده و 120 واحد متفاوت دستور دهید. در بسته الحاقی Battle of Kursk نیروهای روسیه و آلمان نیز در اختیار پلیر قرار می‌گیرند و با بسته Road to Dunkirk هم 4 ماموریت، دو فرمانده و 10 واحد جدید به بازی اضافه می‌شوند. 19 وسلیه نقلیه، 6 ماموریت و 3 فرمانده جدید نیز از موارد موجود در Finland–Winter Storm هستند. پلیرها هم‌چنین می‌توانند در بخش چند نفره بازی در بیش از 20 نقشه مختلف در مقابل یکدیگر به رقابت بپردازند.

منبع: Gamingbolt.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × 4 =