اخبار بازی

تایید برگزاری کنفرانس Square Enix در E3 2018

وی جی مگ: ترکیب برگزار کنندگان کنفرانس‌های مطبوعاتی E3 2018 چند سالی است که تغییر نمی‌کند و تنها چند باری برخی شرکت‌های ژاپنی همچون Konami و Square Enix به آنها اضافه شدند. در همین راستا مسئولان کمپانی ژاپنی تایید کرده‌اند که کنفرانس Square Enix در E3 2018 برگزار می‌شود و این شرکت بعد از دو سال غیبت به مهم‌ترین نمایشگاه بازی دنیا باز می‌گردد.

به گزارش وی جی مگ، تایید شده که Square Enix کنفرانس خود در E3 2018 را در تاریخ 21 خرداد و ساعت 21:30 برگزار می‌کند. با در نظر گرفتن این مسئله زمان‌بندی پخش کنفرانس‌ها کمی فشرده‌تر شده و حالا این Square Enix است که کنفرانس خود را پیش از Ubisoft برگزار می‌کند. هنوز هیچ توضیحی درباره محتوای آماده شده برای این کنفرانس در دسترس نیست اما طبق معمول بازسازی Final Fantasy 7 یکی از گزینه‌هایی است که بسیاری انتظار نمایش آن در E3 2018 را دارند.

جدای از این بازسازی Square Enix عناوین دیگری همچون Kingdom Hearts 3، Dragon Quest 11 و Shadow of the Tomb Raider را نیز برای نمایش در اختیار دارد. از سویی طرفداران مجموعه Final Fantasy از همین حالا رویاپردازی را شروع کرده و پیش‌بینی می‌کنند که بازسازی قسمت پنجم و ششم این مجموعه نیز بخشی از برنامه کنفرانس Square Enix در E3 2018‌ باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × 5 =