اخبار بازی

تایید تولید سریال Cuphead توسط نت‌فلیکس

تایید تولید سریال Cuphead توسط نت‌فلیکس 1

وی جی مگ: شبکه نت‌فلیکس خبر از ساخت سریالی براساس Cuphead، ساخته تحسین شده استودیو Studio MDHR داد. این سریال قرار است با همکاری نت‌فلیکس و سازندگان بازی تولید شود و فضایی به مانند خود بازی را نیز خواهد داشت.

به گزارش وی جی مگ، این سریال با نام !The Cuphead Show در دست ساخت بوده و Dave Wasson و Cosmo Segurson به عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی این پروژه معرفی شده‌اند که به ترتیب آثاری هم‌چون Mickey Mouse Shorts و Rocko’s Modern Life: Static Cling را در کارنامه دارد. خالق‌های اصلی بازی یعنی Chad و Jared Moldenhauer هم دیگر اعضای تیم تولیدی این پروژه به شمار می‌روند.

شبکه نت‌فلیکس در بیانیه رسمی خود برای معرفی سریال نوشت:

این کمدی شخصیت-محور با اتفاقات ناگوار منحصر به فرد جدیدی برای Cuphead و برادرش Mugman ادامه پیدا می‌کند. با این حال آن‌ها در ماجراجویی جدیدشان در طول سرزمین Inkwell Isles، همواره هوای یکدیگر را دارند.

نت‌فلیکس هم‌چنین به این موضوع اشاره داشته که کالاهای لایسنس شده با برند Cuphead عملکرد و فروش بسیار فوق‌العاده‌ای داشته و همواره استقبال خوبی از آن‌ها به عمل آمده است. به همین دلیل ساخت یک سریال اقتباسی انیمینشی از این محصول استودیو Studio MDHR هم جای تعجب چندانی ندارد. لازم به ذکر است این سریال هم‌اکنون در ابتدای مراحل تولید بوده و هیچ گونه زمان انتشاری برای آن اعلام نشده است. بازی Cuphead ابتدا در سال 2017 برای Xbox One و PC و سپس در سال جاری برای Nintendo Switch در دسترس قرار گرفته است.

تایید تولید سریال Cuphead توسط نت‌فلیکس 2

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − 17 =