اخبار بازی

تایید حضور جیم کری در فیلم Sonic

تایید حضور جیم کری در فیلم Sonic

وی جی مگ: با توجه به اطلاعات که در سایت Deadline به اشتراک گذاشته شده، بازیگری که قرار است به عنوان دکتر Eggman در فیلم Sonic ایفای نقش کند، جیم کری است. جیم کری به تازگی برای بازی در این فیلم مذاکره کرد که به  کارگردانی Jeff Fowler قرار است سال بعد منتشر شود.

به گزارش وی جی مگ، Neal Moritz، Tim Miller و Mie Onishi تهیه کنندگان این فیلم هستند. Pat Casey و Josh miller نمایشنامه این فیلم را می‌نویسند. در فیلم، Sonic و Co باید جلوی دکتر Eggman را برای اجرای نقشه‌اش که می‌خواهد به دنیا حکومت کند را بگیرند. احتمالا بیشتر طرفداران این سری با این داستان آشنا هستند.

جیم کری به خاطر بازی در فیلم‌های طنز به شهرت رسید و با فیلم‌های How The Grinch Stole Christmas ، Ace Ventura و Horton Hears A Who شناخته می‌شود. آخرین اثر او فیلم Dark Crimes بود و در مستند Horton Hears A Who نیز ایفای نقش کرد. همچنین جیم کری یکی از تهیه کنندگان سریال I’m Dying Up In Here است. به اضافه بازی در نقش دکتر Eggman که به Robotnik نیز معروف است، جیم کری کاری با عنوان Kidding دارد که از شبکه Showtime  در سپتامبر امسال پخش می‌شود.

 فیلم Sonic the Hedgehog در سال 2019 اکران می‌شود. بیشتر فیلم‌هایی که از روی بازی‌ها ساخته شده‌اند ناموفق ظاهر شد‌ند. امیدواریم که این فیلم سرنوشت متفاوتی داشته باشد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک + 11 =