اخبار بازی

تایید حضور محتواهای Shadow of the Tomb Raider در Final Fantasy 15

وی جی مگ: امروز Square Enix با انتشار تیزری در نمایشگاه PAX East تایید کرد که محتواهای Shadow of the Tomb Raider در Final Fantasy 15 اضافه می‌شود. هنوز جزئیات این موضوع مشخص نشده و ناشر بازی تنها اعلام کرده که به زودی اطلاعات بیشتری را در این زمینه ارائه می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، این اولین‌باری نیست که Final Fantasy 15 میزبان محتواهای دیگر بازی‌ها می‌شود و پیش‌تر برخی آیتم‌های خاص را از Assassin’s Creed به خود دیده بود. زمانی که قسمت پانزدهم Final Fantasy برای PC منتشر شد نیز چند محتوا از Half Life به آن اضافه شد. در حال حاضر این تمام چیزی است که از این همکاری می‌دانیم و باید منتظر ماند و دید که Square Enix چه برنامه‌ای برای انجام این کار دارد.

پیش‌تر اعلام شده بود که Shadow of the Tomb Raider در تاریخ 14 سپتامبر برای پلتفرم‌های مختلف منتشر می‌شود. بازی که پیش از معرفی رسمی، تقریبا تمام اطلاعاتش در اینترنت لو رفت. کمپانی ژاپنی Square Enix تایید کرده که 27 آپریل یعنی 20 روز دیگر جزئیات همکاری دو بازی Shadow of the Tomb Raider و Final Fantasy 15 را به صورت کامل در اختیار مخاطب‌ها قرار می‌دهد. انتظار می‌رود که این همکاری در نهایت به اضافه شدن چند لباس یا آیتم خلاصه شود.

منبع: Gamespot

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یک × پنج =