اخبار بازی

تایید حضور یک شخصیت همراه در بازی The Last of Us Part 2

تایید حضور یک شخصیت همراه در بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ:  علیرغم این‌که هنوز حداقل یک سال تا انتشار بازی مورد انتظار The Last of Us Part 2 باقی مانده اما دو موضوع در خصوص آن به تایید رسیده است. اول اینکه بازی فضایی تاریک و خشن داشته و دوم شخصیت اصلی نسخه دوم الی خواهد بود. اما این مسئله مانع حضور یک شخصیت همراه در بازی The Last of Us Part 2 نمی‌شود.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان عنوان نام برده یعنی نیل دراکمن تایید کرد الی در طول سفر خود در بازی از حضور یک شخصیت همراه بهره خواهد برد. اما مشخص نشد این شخصیت همراه جول خواهد بود یا خیر. زوج پدر و دختری دو شخصیت جول و الی در بازی اول The Last of Us به یکی از بزرگ‌ترین نمادهای تاریخ Playstation تبدیل شد و روابط عاطفی میان این دو با پیشروی داستان بازی نیز عمیق‌تر می‌شد.

اما اکنون که الی به شخصیت اصلی نسخه دوم تبدیل گشته سوال اصلی بدین شرح است که جول کجا قرار دارد؟ به مانند همیشه دراکمن به این سوال بسیار محتاط و به دقت پاسخ می‌دهد «خب همان‌طور که می‌دانید در بازی نخست الی بیشتر یک NPC و شخصیت همراه بود. اما این بار به شخصیت اصلی داستان دوم تبدیل گشته و گیمر کنترل او را برعهده دارد. می‌توان گفت در بازی‌هایی که همواره در گذشته ساختیم یک شخصیت همراه در کنار پلیر حاضر بود و این مسئله یعنی حضور یک شخصیت همراه در بازی The Last of Us Part 2 مورد تایید ما قرار می‌گیرد. اما در دمو E3 آن را به نمایش نگذاشتیم.»

استودیو ناتی‌داگ قصد ندارد به راحتی اطلاعاتی را در خصوص بازی خود به اشتراک بگذارد و راس این قضیه نیز به حرف و حدیث‌های پیرامون جول برمی‌گردد. نیل دراکمن تمامی کلمات خود را به دقت انتخاب می‌کند تا هیچ چیز از داستان عنوان در دست ساخت خود را فاش نکند. باید منتظر ماند و دید آیا تاتی‌داگ سرانجام جول را به صورت کامل در نمایش‌های قبل از عرضه نشان می‌دهد یا خیر.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار − دو =