اخبار بازی

تایید حضور Negan از Walking Dead در بازی Tekken 7

حضور Negan از Walking Dead در بازی Tekken 7

وی جی مگ: در آخرین روز نمایشگاه EVO 2018 شرکت Bandai Namco اعلام کرد که در دومین Season Pass بازی Tekken 7 گیم‌پلی بازی تغییر می‌کند و کارکتر‌های جدیدی به این بازی اضافه می‌شوند که یکی از این کارکترها، Negan از سریال The Walking Dead است که از شبکه AMC پخش می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، این روزها این کارکتر منفی محبوب شده است و حضور آن در این بازی می‌توان جذابیت بازی را بیشتر از قبل کند. این معرفی توسط Katsuhiro Harada کارگردان بازی انجام شد و جمعیت حاضر در نمایشگاه از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدند.

Negan به همراه Lei Wulong، Anna Williams و سه شخصیت دیگر که هنوز معرفی نشده‌اند در دومین Season Pass بازی حضور خواهند داشت. این Season Pass مکانیک‌های جدیدی به بازی اضافه خواهد کرد مانند Wall Bounce. همچنین چندید ویژگی بازی نیز تغییر خواهد کرد.

اطلاعات زیادی از این Season Pass در دسترس نیست ولی Bandai Namco در مورد این Season Pass متن زیر را منتشر کرد:

« با دومین Season Pass بازی شخصیت‌هایی مانند Anna Williams، Lei Wulong و Negan از سریال The Walking Dead به این مبارزه می‌پیوندند. چشمان شما، شما را فریب نداده است، تپش قلب شما، دروغ تحویلتان نمی‌دهد. Negan از سریال The Walking Dead شبکه AMC به بازی Tekken 7 می‌آید. به عنوان بادی‌گارد شخصی Kazuya Mishima، Anna Williams یک شخصیت زیبا و باهوش است که توانایی‌های مبارزه او بسیار کشنده است و به خواهر خود Nina خدمت می‌کند. Lei Wulong نیز مدت زیادی منتظر مانده بود تا به Tekken بازگردد.»

بازی Tekken 7 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است و اگر به شخصیت Negan علاقه دارید، این بازی روش خوبی برای ارتباط برقرار کردن با او است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + 18 =