اخبار بازی

تایید شد: امکان دانلود بازی‌‌ها به Playstation Now اضافه می‌شود

تایید شد: امکان دانلود بازی‌‌ها به Playstation Now اضافه می‌شود

وی جی مگ: چند روز پیش بود شایعه‌ای را پوشش دادیم با این موضوع که امکان دانلود بازی‌ها به Playstation Now اضافه می‌شود و امروز وبسایت کوتاکو در گزارشی این موضوع را تایید کرده چند ماه دیگر قابلیت دانلود به سیستم استریم بازی PS4 اضافه می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که امکان دانلود بازی‌ها به Playstation Now در ماه سپتامبر اضافه می‌شود اما فعلا قرار است که تنها از بازی‌های PS4 روی این دستگاه پشتیبانی کند. با این تفاسیر کسانی که منتظر تجربه بازی Demon’s Souls روی PS4 خود بودند باید فعلا این به رویاپردازی در این زمینه ادامه دهند. توضیحات ارائه شده نشان می‌دهد که ساختار استفاده از قابلیت دانلود بازی‌ها در Playstation Now شبیه به چیزی هست که امروزه برای بازی‌های رایگان PS Plus شاهد استفاده از آن هستیم. کاربرها می‌توانند با خرید اشتراک Playstation Now در ادامه بازی‌های PS4 را دانلود کرده و حتی به صورت آفلاین از آنها روی دستگاه خود استفاده کنند.

جالب است که کوتاکو توضیح داده ساختار به اشتراک گذاری بازی‌ها برای چند حساب کاربری روی یک دستگاه PS4 دقیقا برای دانلود بازی از Playstation Now نیز صدق می‌کند. باید دید در نهایت سونی چه اطلاعات رسمی را در این زمینه ارائه می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − دو =