اخبار بازی

تایید شکایت Bethesda از Warner Bros به خاطر بازی Westworld

تایید شکایت Bethesda از Warner Bros به خاطر بازی Westworld

وی جی مگ: در شرایطی که روز گذشته شایعه‌ای را مطرح کردیم که سازندگان بازی Fallout یعنی Bethesda از Warner Bros به خاطر بازی Westworld شکایت کرده، امروز گزارشی منتشر شده که این موضوع را تایید کرده و نشان می‌دهد که شایعه ابتدایی وبسایت ورایتی حقیقت داشته.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Bethesda به عنوان سازندگان بازی Fallout Shelter امروز بیانیه‌ای را منتشر و تایید کردند که آنها از Warner Bros به خاطر بازی Westworld و سرقت اطلاعاتی که طی جریان ساخت این بازی صورت گرفته شکایت کرده‌اند.  حالا باید دید که دادگاه طرفین این شکایت چه زمانی برگزار شده و نتیجه آن به نفع کدام کمپانی صادر می‌شود.

خبر اولیه:

دو سال از شروع پخش سریال محبوب Westworld‌ می‌گذرد و امروز بازی موبایل این مجموعه از سوی Warner Bros منتشر شد که وظیفه ساختش را استودیو Behaviour Interactive برعهده داشته. در همین راستا به نظر می‌رسد که سازندگان بازی Fallout خود را آماده کرده‌اند تا از ناشر این بازی یعنی Warner Bros شکایت کنند. آنها اعتقاد دارند که بخشی از اطلاعات و داده‌های ساخته قدیمی آنها یعنی بازی Fallout Shelter در جریان توسعه Westworld به سرقت رفته. استودیو Behaviour Interactive که وظیفه توسعه بازی Westworld را برعهده داشته در گذشته برای ساخت بازی Fallout Shelter نیز با Bethesda همکاری داشته و حالا آنها مدعی شده‌اند که این استودیو از کدهای Fallout Shelter برای توسعه بازی جدید خود بدون اجازه رسمی استفاده کرده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 − یک =