اخبار بازی

تایید عرضه Firewatch برای Nintendo Switch

تایید عرضه Firewatch برای Nintendo Switch

وی جی مگ: عرضه Firewatch برای Nintendo Switch مورد تایید قرار گرفت. این بازی با عرضه در سال 2016 توانست به واسطه داستان عمیق خود پلیرهای زیادی را جذب خود نماید. پلیر در نقش شخصیت اصلی بازی به نام هنری قرار می‌گرفت و باید سر از اسرار موجود در جنگل Yellowstone در می‌آورد. حال مخاطبین جدید می‌توانند روی کنسول هیبریدی نینتندو این بازی را تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، استودیو Campo Santo امروز اعلام کرد در بهار سال جاری اولین ساخته آنان یعنی Firewatch برای Nintendo Switch عرضه می‌شود. این استودیو تاریخ انتشار دقیقی را برای عرضه نسخه Switch بازی مشخص نکرد. هم‌چنین اعلام کرد بهینه سازی و تغییر محیط‌های بازی هم‌چون مراتع و درختان موجود در آن برای اجرا روان روی Switch کار زمان‌بری خواهد بود.

Campo Santo در بلاگ رسمی خود ادامه داد «این مدت تیم ما سخت مشغول تلاش بود تا تکنولوژی استفاده شده در Firewatch را کاهش داده و آن را به گونه‌ای بازسازی کنیم تا برای پردازش و اجرا سریع‌تر و روان‌تر روی Switch بهینه باشد.» لازم به توضیح است طبق گفته این سازنده، بهینه‌سازی‌های صورت گرفته تنها مختص به نسخه Switch بازی نبوده و قرار است برای سایر پلتفرم‌های بازی نیز منتشر شود.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × یک =