اخبار بازی

تایید همکاری خالق Game of Thrones با یک استودیو ژاپنی

تایید همکاری خالق Game of Thrones با یک استودیو ژاپنی

وی جی مگ: چند ماه پیش بود که شایعه‌ای مبنی بر همکاری خالق Game of Thrones با استودیو FromSoftware منتشر شد اما امروز جورج آر آر مارتین رسما اعلام کرد که با یک استودیو ژاپنی مشغول همکاری است و همین مسئله شایعه قبلی را تایید می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، خالق Game of Thrones در بلاگ رسمی خود تایید کرده که روی یک بازی با استودیویی ژاپنی مشغول همکاری است. با این حال مارتین هیچ‌ اطلاعات دیگری را در این زمینه ارائه نکرده اما اگر شایعات اخیر واقعیت داشته باشند، می‌توان به‌زودی شاهد همکاری سازندگان مجموعه Dark Souls با این نویسنده مطرح باشیم.

در همین راستا برخی رسانه‌ها از معرفی این اثر یعنی ساخته مشترک مارتین و استودیو FromSoftware در E3 2019 و کنفرانس مایکروسافت خبر داده‌اند اما تاکنون هیچ منبع قابل توجهی این موضوع را تایید نکرده. باید دید نهایتا سرنوشت این همکاری به چه شکلی رقم می‌خورد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 × 5 =

  • قبل از خوندن مطلب وقتی کلمه ی فرامسافتور و دارک سولزو توی متن دیدم خیلی هیجان زده شدم وشروع کردم به خوندن وفکر میکردم که الان میخاهید بگید اقای طالبیان عزیز که دارن دارکسولز 4 رو میسازن ولی خیلی حیف شد که اینو نگفتید وگرنه اگه گفته بودید از خوشحالی شروع میکردم به داد بیداد کردنو دست پا زدنو کلمو تو در دیوار زدن دمت گرم اقای طالبیاد خیلی دوستون دارم بوس بوس خدافظ