اخبار بازی

تایید کارگردان فیلم Metal Gear از سوی کوجیما

تایید کارگردان فیلم Metal Gear از سوی کوجیما

وی جی مگ: در حالی که کوجیما مدت زیادی است که کونامی و سری Metal Gear را راها کرده است اما هنوز خاطرات آن را فراموش نکرده است. همانطور که می‌دانیم کارگردانی فیلم Metal Gear نیز بر عهده Jordan Vogt-Roberts خواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، کوجیما و Vogt-Roberts در چند ماه گذشته رابطه بسیار نزدیکی با یکدیگر داشتند و نتیجه صحبت در مورد پروژه فیلم این شده که کوجیما Vogt-Roberts را برای کارگردانی فیلم Metal Gear مورد تایید قرار داده است. کوجیما در صحبت‌های جدید خود گفت:« من مطمئن هستنم که هیچکس به جز او نمی‌تواند فیلم Metal Gear را کارگردانی کند.

قطعا Vogt-Roberts از این گفته بسیار خوشحال شده بود این خوشحالی را در توئیت جدیدش به نمایش گذاشت و گفت که قبلا نیز با کوجیما در پروژه Kings of Summer همکاری داشته است. او توانسته تا بعد از مدت‌ها تلاش پروژه ساخت این فیلم را بر عهده بگیرد. البته مطمئن باشید که مدت زمان زیادی باقی مانده تا شاهد حضور اسنیک یا بیگ باس روی پرده نقره‌ای باشیم اما وقتی کارگردان این فیلم مورد تایید کوجیما باشد قطعا نگرانی در مورد آن کاهش پیدا خواهد کرد. باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه باشیم.

Comicbook.com

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 + بیست =