اخبار بازی

تجربه 100 نفره بازی‌های بتل رویال در دنیای واقعی

تجربه 100 نفره بازی‌های بتل رویال در دنیای واقعی

وی جی مگ: بسیاری از ما در اوقات فراغت‌مان مشغول تجربه بازی‌های ویدئویی می‌شویم و برخی از ما ممکن است سازنده آثاری هم باشیم. اما هنگامی که یک میلیونر باشید و ندانید چگونه باید آن را خرج کنید به فکر خرید یک جزیره به صورت خصوصی و برپایی رویداد بازی‌های بتل رویال در دنیای واقعی می‌افتید!

به گزارش وی جی مگ، این دقیقا کاری است که یک میلیونر قصد انجام آن را دارد. با پرداخت هزینه حدود 45 هزار پوند برای شش هفته، به نظر می‌سد شاهد برپایی یک نسخه واقعی از Fortnite خواهیم بود. با این حال خبری از سلاح و مرگ در این بازی نخواهد بود. جایزه برنده این مسابقه صد نفره نیز برابر با 100 میلیون پوند اعلام شده است. شرکت‌کنندگان برای این بازی‌های بتل رویال در دنیای واقعی از سلاح و گلوله غیر واقعی و هم‌چنین زره مجهز به سنسور تماس برخوردار خواهند شد. این مسابقه طی سه روز برگزار شده و در هنگام شب نیز شرکت‌کنندگان به استراحت و اردو مشغول خواهند شد. بنابراین اگرچه این مسابقه یادآور فیلم‌های The Hunger Games می‌شود اما افراد برای عذا مجبور به تغذیه علوفه نمی‌شوند!

برای شرکت در این مسابقه که از زمستان آغاز می‌شود حدود صد نفر از عموم مردم می‌توانند برای شرکت در آن ثبت‌نام کنند. چنان‌چه این مسابقه با موفقیت و استقبال مواجه شود تعجبی نخواهد داشت که تجربه بتل رویال در دنیای واقعی به یک امر سالانه تبدیل شود. برای ثبت‌نام در این مسابقه تا 22 آپریل مهلت دارید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =