اخبار بازی

تجربه L.A. Noire با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift

تجربه L.A. Noire با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift

وی جی مگ: تجربه L.A. Noire با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift امکان‌پذیر شد. به مناسب سالگرد 2 سالگی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift شرکت فیسبوک  مزایایی را به عنوان هدیه و پاداش در اختیار کاربران این هدست قرار می‌دهد. از مهم‌ترین آن می‌توان به پشتیبانی Oculus Rift از عنوان L.A. Noire: The VR Case Files ساخته Rockstar Games اشاره کرد.

به گزارش وی جی مگ، با اعلام این شرکت، عنوان L.A. Noire: The VR Case Files از هم‌اکنون از Oculus Rift پشتیبانی کرده و تجربه آن با این پلتفرم واقعیت مجازی امکان‌پذیر شده است. این بازی پیش از این در اواسط ماه دسامبر سال گذشته به صورت انحصاری برای HTC Vive عرضه شده بود. L.A. Noire The VR Case Files در حقیقت بازسازی عنوان L.A. Noire ساخته استودیو Team Bondi است.

The VR Case Files شامل هفت پرونده بازی اصلی است که به طور کامل از نو بازسازی شده است تا با تکنولوژی واقعیت مجازی سازگاری داشته باشد. تغییراتی نیز در بازی شامل اصلاحاتی در سیستم مبارزات بازی و تعویض زوایه دید آن به حالت اول شخص صورت گرفته است. باید توجه داشت عنوان L.A. Noire: The VR Case Files اولین بازی شرکت Rockstar Games است که برای پلتفرم‌های واقعیت مجازی تولید شده است.

منبع: Dualshockers.com

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + چهارده =