اخبار بازی

تجربه The Elder Scrolls 3: Morrowind روی Xbox One

وی جی مگ: اگر از طرفداران Elder Scrolls هستید و روزهای سختی را در انتظار معرفی قسمت بعدی این مجموعه تجربه می‌کنید، می‌توانید فعلا به تجربه The Elder Scrolls 3: Morrowind روی Xbox One‌ بپردازید. بازی که اولین‌بار در سال 2003 منتشر شده بود.

به گزارش وی جی مگ، این نقش‌آفرینی دو نسل پیش روی PC و Xbox منتشر شد و در آن سال توانست به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند. هنوز هم بسیاری The Elder Scrolls 3: Morrowind را به عنوان بهترین قسمت از مجموعه Elder Scrolls می‌شناسند و اعتقاد دارند برخی المان‌های موجود در آن هیچ‌گاه در Oblivion و Skyrim تکرار نشد.

حالا بعد از گذشت سال‌ها از انتشار اولیه این بازی، مایکروسافت امروز تایید کردند که کاربرها می‌توانند از این پس The Elder Scrolls 3: Morrowind را در فروشگاه Xbox Store خریداری کرده و روی Xbox One خود تجربه کنند. اطلاعات به دست آمده نشان از این دارد که قسمت سوم مجموعه Elder Scrolls در کنار Destroy All Humans جدیدترین بازی‌هایی است که به فهرست Xbox backward compatible اضافه خواهند شد. حالا تنها یک آرزو برای طرفداران این مجموعه باقی مانده و آن هم معرفی قسمت جدید و عرضه آن در نسل جاری کنسول‌های خانگی است. کاری که احتمال انجام آن از سوی Bethesda در جریان E3 2018 بسیار زیاد است.

 

منبع: Reddit

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × دو =