اخبار بازی

تحلیل: کاهش قیمت Wii U باعث فروش بیشتر این کنسول می شود

تحلیل: کاهش قیمت Wii U باعث فروش بیشتر این کنسول می شود 1

آنالیزگر برتر دنیای گیم و Wedbush یعنی جناب مایکل پکتر بیان داشتند:
روز چهارشنبه هفته پیش بود که نینتندو باندل ویژه wii u را 50 دلار کاهش داد و قیمت آن را به $299.99 رساند. این کاهش قیمت تاثیز خود را در 20 ماه سپتامبر نمایان خواهد کرد. روزی که کنسول های نسل بعد عرضه می شوند. ما انتظار داریم این کاهش قیمت موجب فروش بیشتر کنسول شود. هر چند می دانیم با این وجود wii u باز هم به بازی های first و third-party بیشتری نیاز دارد. هر چند نینتندو قول سرازیر شدن بازی ها را در یکی از روز های همین ماه(سپتامبر) داده است. در همین ماه هم کنسول های سونی و مایکروسافت عرضه خواهند شد. مبارزه اصلی نسل بعد را 20 سپتامبر بدانید.

موفقیت هر کنسول به پتانسیل ذخیره شده در بازی هایش است. ننیتندو همچنین ویرایشی جدید از کنسول 3DS با نام 2DS را منتشر خواهد کرد که بدون شک حداقل $129.99 قیمت دارد.(که پتانسیل بیشتری از 3DS را داراست) 2DS می تواند موفقیت های بیشتری را برای نینتندو در زمینه کنسول های دستی فراهم آورد. و باید حداقل 25 درصد بیشتر از ویرایش قبلی خود بفروشد. ما فکر می کنیم بازار باقیمانده از تبلت ها و اسمارت فون ها به کنسول های دستی می رسد. نینتندو دوباره بر بازی های قوی اش در ماه دسامبر تاکید کرده است. The Legend of Zelda: The Wind Waker HD که باندلی از وی یو را یدک می کشد. بازی هایی مثل: Wii Party U, Super Mario 3D World, Donkey Kong Country: Tropical Freeze, Wii Fit U, Mario & Sonic at the Sochi 2014 Olympic Winter Games و بازی های third-party کنسول 3DS:
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds, Mario Party: Island Tour و دو نسخه از Pokémon

این بازی ها می تواند فرصت درخشیدن را به 2DS بدهند. ما فکر می کنیم نینتندو بازی های بیشتری را برای کنسول دستی ها در نظر دارد و قیمت کنسول 2DS هم اجازه رشد در فروش را به نینتندو می دهد. پیش بینی ما اینست که دو کنسول 2DS/3DS حدود 17.4 million و بازی ها و نرم افزار های 72.9 million بفروشند. پیش بینی نهایی ما اینست که بازار کنسول دستی ها باز هم با کاهش تقاضا و افت رو به رو باشد!

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 5 =