اخبار بازی

تخفیف ویژه PS4 و Playstation VR به مناسبت جمعه سیاه

تخفیف ویژه PS4 و Playstation VR به مناسبت جمعه سیاه

بهترین زمان برای خرید در سال یعنی تخفیفات تعطیلات ( holiday ) به سرعت نزدیک می‌شود. در آمریکا نیز زمانی بزرگتر از جمعه سیاه (Black Friday) برای این تخفیفات وجود ندارد که شروع رسمی خرید کریسمس و فصل تعطیلات به حساب می‌آید. به منظور آمادگی مشتریان نیز سونی برنامه های خود برای تخفیفات دو پلتفرم PS4 و PlayStation VR را اعلام کرده است.

از روز یکشنبه 19 نوامبر (28 آبان) و قبل از رسیدن روزشکرگذاری تا 27 نوامبر (6 آذر) که Cyber Monday نامیده می‌شود، سونی از قیمت سخت‌افزار و باندل های سخت‌افزاری خود می‌کاهد. باندل PlayStation VR و عنوان Gran Turismo Sport که بطور معمول 400 دلار قیمت دارد با قیمت 300 دلار و همچنین باندل The Elder Scrolls V: Skyrim VR pack که بطور معمول 450 دلار قیمت دارد با قیمت 350 دلار به فروش خواهند رسید.

همچنین حالا بهترین فرصت برای کسانی است که می‌خواهند کنسول PS4 تهیه کنند. سونی اعلام کرده است که مدل 1 ترابایتی این کنسول که با قیمت 300 دلار عرضه می‌شد، یک سوم معادل 100 دلار از قیمت آن کاسته شده و با قیمت 200 دلار فروخته خواهد شد. باید اشاره کرد یک سوم قیمت کنترلر DualShock 4 نیز کاسته شده و با قیمت 40 دلار به فروش خواهد رسید.

البته این تخفیف در قیمت‌ها به سخت‌افزار ها محدود نمی‌شود اما متاسفانه هنوز جزییات دقیقی برای بخش نرم‌افزار اعلام نشده است. البته تا چند روز آینده از جزییات آن هم پرده‌برداری خواهد شد. هم‌اکنون ما فقط می‌دانیم که مشترکین سرویس PS PLUS بازی های انتخابی خود را با 40درصد تخفیف دریافت خواهند کرد و بازه زمانی آن هم از 21 نوامبر (30 آبان) تا 28 نوامبر (7 آذر) خواهد بود.

منبع

برچسب‌هاblack friday PlayStation VR PS4 sony
فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو − 1 =