اخبار بازی

تست بتا بازی Warhammer: Vermintide 2 روی Xbox One به‌زودی شروع می‌شود

تست بتا بازی Warhammer: Vermintide 2 روی Xbox One به‌زودی شروع می‌شود

وی جی مگ: عنوان Warhammer: Vermintide 2 اثری با خون‌ریزی و خشونت بالا بوده که سازندگان آن یعنی Fatshark وعده آن را داده بودند. بازی به قدری سخت و بی‌رحم بوده که بسیاری از تولیدکنندگان ماد دست به تولید ماد برای کاهش درجه سختی آن روی PC زدند. حال قرار است تست بتا بازی Warhammer: Vermintide 2 روی Xbox One به‌زودی آغاز شود تا دارندگان کنسول مایکروسافت نیز بتوانند آن را تجربه کنند.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا قرار بود هر دو پلیرهای PS4 و XBOX ONE عنوان مذکور بتوانند بازی را در ابتدای فصل بهار تجربه کنند. اما اتفاقات پیش‌بینی نشده باعث جلوگیری از وقوع این امر در تاریخ قبلی شد. البته تهیه‌کننده این اثر آقای Robert Backstrom اخیرا در صحبت با GameReactor اظهار کرد دلیلی برای نگرانی وجود ندارد زیرا تست بتا بازی Warhammer: Vermintide 2 به‌زودی برگزار خواهد شد.

«ما به انتشار تست بتا بازی Warhammer: Vermintide 2 بسیار نزدیک شده‌ایم. این تست بتا به‌زودی از طریق سرویس Insider Program برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت در دسترس قرار می‌گیرد. وقوع این امر از امروز تا هر زمان طی هفته‌های آینده نیز محتمل است. عرضه Vermintide برای XBOX ONE در تابستان به وقوع پیوسته و به دنبال آن برای PS4 نیز انتشار می‌یابد. دیگر چیزی به این امر نمانده اما پیش از آن، ما می‌خواهیم باز هم تست بتا را مورد بررسی قرار دهیم تا برای کنسول‌ها به بهترین شکل ممکن آماده شود.

بازی اول فراتر از یک پورت ساده بود و حال ما می‌خواهیم عملکرد بهتری را نیز از خود نشان دهیم. هم‌چنین ما مشغول کار روی تکسچرهای 4K Native برای کنسول XBOX ONE X و فریم‌ریت روان‌تر روی آن هستیم. اگرچه هنوز تاریخ عرضه دقیقی مشخص نیست اما تست بتا بازی Warhammer: Vermintide 2 روی Xbox One به‌زودی شروع می‌شود.»

Comicbook

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 2 =