اخبار بازی

تشکر رسمی کوجیما از شرکت کونامی

تشکر رسمی کوجیما از شرکت کونامی

جدایی بین هیدئو کوجیما و شرکت کوجیما یکی از حوادث تند و بسیار زشت صنعت بازی بود که در چند سال اخیر شاهد آن بودیم. این مجادله که آخر به جدایی کوجیما از این شرکت انجامید به صورت کاملا عمومی در محافل مطرح شد اما به نظر می‌رسد که کوجیما کینه‌ای از کونامی به دل ندارد و به نوعی از آنها ممنون است.

کوجیما در صحبت با وب‌سایت ژاپنی Toyokeizai گفت:« چیزی که من به خاطر آن متشکر هستم این است که هر وقت ایده‌ای برای ساخت بازی داشتم و آن را با کونامی مطرح می‌کردم، آنها این اجازه را به من می‌دادند. من توسط آنها محدود نشده بودم که  این قسمت را اینگونه بساز.» کوجیما در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرد که حتی وقتی به عنوان فرد جدیدی به این شرکت اضافه شده بود ایده‌هایش مورد پشتیبانی کونامی قرار گرفته بود و آنها اجازه ساخت رویاهایش را به او می‌دادند.

کوجیما در ادامه گفت:« همین کار‌های کونامی بود که شخصیت امروزی من را شکل داد و باعث شد که من کوجیمای امروزی باشم و به همین خاطر از آنها متشکرم.» به نظر منطقی باشد که کوجیما به خاطر اینکه فرصت پیشرفت و ساخت پروژه‌های مورد علاقه در اختیارش قرار داده شده از کونامی متشکر باشد، گرچه جدایی آنها از یکدیگر چندان پایان خوبی نداشت.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

4 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 1 =