اخبار بازی

تصاویری از نسخه واقعیت مجازی L.A. Noire

به تازگی Rockstar Games تصاویری را از بخش واقعیت مجازی L.A. Noire که تحت عنوان L.A. Noire: The VR Case Files شناخته می‌شود، منتشر کرد. بر خلاف آن چیزی که انتظار می‌رفت، بخش واقعیت مجازی بازی به صورت جداگانه طراحی شده و بازی اصلی نیز که برای هدست‌های واقعیت مجازی پورت شده بود. سازندگان این نسخه هفت پرونده اصلی بازی را تغییر داده و آن را مناسب با مشخصات واقعیت مجازی دوباره طراحی کرده‌اند. بازی در این حال به صورت اول شخص دنبال شده و سیستم مبارزات نیز با توجه به همین موضوع تغییر کرده.

L.A. Noire برای اولین‌بار در سال 2011 توسط استودیو استرالیایی Team Bondi توسعه پیدا کرد و Rockstar Games وظیفه نشر آن را روی PS3، Xbox 360 و در ادامه PC را برعهده داشت. در این بازی گیمر نقش کارآگاهی با نام کول فلپس را برعهده گرفته و در لس انجلس دهه 1940 حاضر می‌شود. جدای از بخش واقعیت مجازی، نسخه جدید L.A. Noire به صورت ارتقا یافته برای PS4، Xbox One و Nintendo Switch در تاریخ 14 نوامبر منتشر شد.

در ابتدا قرار بود که محتوای اختصاصی واقعیت مجازی همراه بازی عرضه شود اما چندی پیش Take Two اعلام کرد که محتوای این بخش به صورت جداگانه در ماه دسامبر سال جاری میلادی منتشر می‌شود. در ادامه تصاویری از این نسخه بازی را مشاهده کنید:

منبع

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + هفت =