اخبار بازی

تصاویری جدید از Stormdivers بازی جدید سازندگان Resogun

تصاویری جدید از Stormdivers

وی جی مگ: همه شرکت Housemarque را با بازی‌های Arcade آن می‌شناسیم به ویژه دو بازی Alienation و Resogun که نمرات بالایی از سوی منتقدین دریافت کردند. این بار این شرکت سبک بازی‌سازی خود را تغییر داده است.

به گزارش وی جی مگ، این شرکت اعلام کرده که دیگر بازی‌های انحصاری برای کنسول Play Station نخواهد ساخت و از این به بعد روی مولتی‌پلتفرم بودن بازی‌ها تمرکز خواهند کرد. اولین بازی مولتی پلتفرمی که آن‌ها می‌سازند، Storm Drivers است. اطلاعات بیشتری در مورد بازی موجود نیست.

Housemarque سکوت خود را در مورد بازی جدید شکسته و تصاویر جدیدی از این بازی منتشر کرده که مربوط به جزئیات اسلحه است. در واقع چیزی زیادی با این دو تصویر از بازی مشخص نمی‌شود. البته تصویر دیگری موجود است که احتمالا یکی از مکان‌ها بازی است که Harbor نام دارد.

با توجه به تصاویر می‌توان گفت که این یک بازی تیراندازی اول شخص است و احتمالا قرار است Co-op باشد چرا که قبلا اعلام شده بود که در حال ساخت یک بازی آنلاین هستند. البته چیزی از طرف سازندگان تائید نشده است. قرار است که Housemarque به تمامی این سوالات به زودی پاسخ دهد. تاریخ انتشار این بازی معلوم نیست و برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر شود. در زیر می‌توانید تصاویر بازی Stormdrivers را مشاهده کنید:

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 16 =