اخبار بازی E3 2018

تصاویر بازی Just Cause 4‌ لو رفت

تصاویر بازی Just Cause 4‌ لو رفت

وی جی مگ: در شرایطی که هنوز بازی Just Cause 4 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما دو روز پیش با انتشار اطلاعاتی از تبلیغات این بازی در استیم، ساخته جدید استودیو Avalanche لو رفت. در شرایطی که بسیاری فکر می‌کردند این انتهای ماجرا است اما امروز تصاویر بازی Just Cause 4 نیز با کیفیت خوب لو رفت.

به گزارش وی جی مگ، هنوز هیچ اطلاعاتی از بازی Just Cause 4 در دسترس نیست و تنها می‌توان انتظار داشت که همچون نسخه‌های قبلی ساخت آن را استودیو Avalanche‌ برعهده داشته باشد. با توجه به اینکه این استودیو در حال حاضر مراحل ساخت بازی Rage 2 و بازی Generation Zero را دنبال می‌کند، این سوال احتمالا مطرح می‌شود که چگونه حجم تولید سه بازی در استودیو دنبال می‌شود. در همین راستا باید توضیح دهیم که استودیو Avalanche در اصل از سه شعبه تشکیل شده که هرکدام میزبان تعداد زیادی بازیساز هستند.

انتظار می‌رود که معرفی رسمی بازی Just Cause 4 در جریان کنفرانس Square Enix در E3 2018 انجام شود که فردا ساعت 9:30 به وقت ایران برگزار می‌شود. بازی که با توجه به تصاویر لو رفته گرافیک بسیار خوبی دارد و می‌تواند در میان دیگر آثار Open World حرف‌های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + 4 =