اخبار بازی

تعداد کاربرهای Nintendo Switch Online به 9.8 میلیون نفر رسید

تعداد کاربرهای Nintendo Switch Online به 9.8 میلیون نفر رسید

وی جی مگ: تعداد کاربرهای Nintendo Switch Online به 9.8 میلیون نفر رسید. این موضوع در حالی به وقوع پیوسته که سرویس آنلاین کمپانی نینتندو از سپتامبر 2018 فعالیت خود را آغاز کرد و در همین مدت زمان اندک توانسته درآمد قابل توجهی را نصیب نینتندو کند.

به گزارش وی جی مگ، در جریان نشست مالی اخیری که درون شرکت نینتندو برگزار شد مشخص شد تعداد کاربرهای Nintendo Switch Online به 9.8 میلیون نفر رسیده است. این آمار هم شامل افرادی که به صورت آزمایشی عضو این سرویس شده بودند و هم به صورت اعضای خانوادگی در آن حضور داشتند می‌شود. این آمار هم‌چنین بیان می‌دارد حدود یک سوم دارندگان کنسول Nintendo Switch، عضو سرویس آنلاین آن هستند. در کنار این اطلاعات، شرکت نینتندو اعلام کرد بازی Tetris 99 که نسخه بتل رویال این عنوان پازل کلاسیک محسوب می‌شود توسط 2.8 اکانت تجربه شده و به طور کلی فعالیت روی این پلتفرم را افزایش داده است.

این اطلاعات نشان می‌دهد 30 درصد از دارندگان Switch، به نوعی Tetris 99 را بازی کرده‌اند. نینتندو اظهار کرد در آینده Tetris 99 را با رویدادهای داخل بازی جدید پشتیبانی خواهد کرد. باید توجه کرد که Nintendo Switch Online هنوز در ابتدای کار خود قرار داشته و با این حال تاکنون توانسته به تعداد پلیرهای بسیار مناسبی دست پیدا کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 11 =