اخبار بازی

تعداد کاربرهای PlayStation Now به 700 هزار نفر رسید

تعداد کاربرهای PlayStation Now به 700 هزار نفر رسید

وی جی مگ: در نشست مالی اخیر کمپانی سونی مشخص شد تعداد کاربرهای PlayStation Now به 700 هزار نفر رسیده است. این سرویس اشتراکی اگرچه نتوانسته به سطح موفقیت رقیب خود یعنی Xbox Game Pass دست پیدا کند اما با این حال موفق شده به آرامی تعداد مخاطبین مناسبی را برای خود دست و پا کند.

به گزارش وی جی مگ، از زمان معرفی سرویس اشتراکی سونی در سال 2014، این سرویس توانسته هر سال حدود 40 درصد رشد داشته باشد و از این رو اکنون تعداد کاربرهای PlayStation Now به 700 هزار نفر رسیده است. مدیر مالی ارشد سونی آقای Hiroki Totoki در جریان نشست مالی کمپانی، اضافه شدن قابلیت دانلود بازی به این سرویس را دلیل مهمی بر موفقیت‌های اخیر این سرویس می‌داند. زیرا PlayStation Now در هنگام معرفی اولیه تنها به پلیرها اجازه می‌داد بازی‌های موجود روی آن را استریم نمایند.

«از زمان اضافه شدن قابلیت دانلود بازی‌ها، مدت زمان تجربه بازی توسط گیمر به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به طوری که مدت زمان تجربه بازی‌هایی که روی PS4 دانلود شده‌اند دو برابر عناوین استریمی بوده است. این موضوع سبب شد تا میزان تعامل پلیر با این سرویس بیشتر شود و PS Now نیز به بقا و کار خود ادامه دهد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − دو =