اخبار بازی

تغییرات اساسی در انتظار Artifact

تغییرات اساسی در انتظار Artifact

وی جی مگ: کمپانی Valve و بسیاری از گیمرها که در انتظار Artifact بودند امید زیادی به این عنوان کارتی داشتند. اما هنگامی که بازی در نوامبر 2018 منتشر شد به شدت در انجام عملکرد مطلوب ناموفق بود. برچسب قیمتی 20 دلاری برای اثری که از اقتصاد داخل بازی استفاده می‌کند و روی مبادله کارت با استفاده از پول واقعی متکی است و هم‌چنین عدم وجود ارتباط از سوی Valve با مخاطبین از جمله عواملی بود که سبب عملکرد ناامیدکننده بازی شد.

به گزارش وی جی مگ، سرانجام کمپانی Valve پس از دو ماه سکوت خود را شکست و به مشکلات بازی واکنش نشان داد و اظهار کرد که مجموعه‌ای از تغییرات قابل توجه و اساسی با این حال نامشخص در انتظار Artifact خواهد بود. تیم سازنده به طور صریح در رابطه با عملکرد بازی اظهار کرد «مشخص است که اوضاع به آن گونه که ما می‌خواستیم پیش نرفت. Artifact نشان‌دهنده ناهمخوانی بین انتظار ما از یک بازی و آن چه که به عنوان نتیجه به دست آمده، است.»

به همین دلایل Valve برنامه دارد با اعمال تغییر در استراتژی خود مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌ها را به کمک مخاطبین عرضه کند. به گفته تیم سازنده، بازی از مشکلات اساسی برخوردار است و برنامه قبلی استودیو برای حل و برطرف کردن آن‌ها کافی نبوده است. در نتیجه Valve قصد دارد تا این تصمیم‌ها را را در خصوص طراحی بازی، اقتصاد استفاده شده در آن، تجربه اجتماعی آن و دیگر موارد مورد بررسی مجدد قرار دهد و به جای اننشار به‌روزرسانی‌های مداوم، مشکلات بازی را برطرف کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

17 + 8 =