اخبار بازی

تغییر در تیم کارگردانی The Last of Us: Part 2

تغییر در تیم کارگردانی The Last of Us: Part 2 1

در موج خبر‌های خوب PSX 2016 شاید معرفی شدن The Last of Us: Part II یکی از مهم‌ترین آنها به شمار می‌رفت. اما حالا نوبت خبر‌های بد است. Bruce Straley قرار نیست که در قسمت دوم کارگردانی بازی را بر عهده داشته باشد. او در قسمت اول با همکاری Druckmann بازی را ساخت.

Bruce Straley سال‌های زیادی در ناتی‌داگ فعالیت داشت و بیشتر فعالیت او با همکاری Druckmann صورت می‌گرفت. آخرین محصول همکاری این دو نفر بازی‌های The Last of Us و Uncharted 4 بود. Straley به تازگی با مرخصی طولانی مدت یک ساله از دنیای بازی دور شده است. بعد از اینکه خبر مرخصی Straley به دست Kotaku رسید، سونی در پاسخ به این خبر گفت:« Straley به تازگی تصمیم گرفته است تا مدتی به استراحت بپردازد. بعد از عرضه دو بازی بسیار موفق در چند سال گذشته باید بگوییم که او استحقاق این مرخصی بلند مدت را دارد.»

ساخته‌های Straley در میان گیمر‌ها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. ردپای کار‌های او را می‌توانید در گوشه کنار سیستم مبارزه Uncharted 4 ملاحظه کنید. در هر صورت جدایی موقت او از صنعت بازی خبر بسیار ناراحت کننده‌ای است اما ناتی‌داگ همیشه دارای کارکنان خوبی است که در این مواقع خوب می‌توانند استعدادشان را به نمایش بگذارند.

منبع

جواد محسنی

جواد محسنی

دبیر بخش خبر وبسایت VGMAG

2 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 − 9 =

  • بعید میدونم غیبت ایشون تاثیر زیادی روی لست آف آس داشته باشه. ناتی داگ اینقدر خوب هست که متکی به فرد نباشه

    • مطمئناً ناتی داگ و Tlou2 تحت تاثیر قرار نمی گیرن و ناتی داگ سر آنچارتد 4 هم با همین قضیه دست و پنجه نرم کرد اما جای خالی استرلی حتما حس میشه چون واقعا وزنه سنگینی برای تیم ناتی داگ به شمار میرفت. امیدوارم که به زودی برگرده.