اخبار بازی

تغییر در لیست بازی‌های رایگان PS Plus معرفی شده برای ماه جاری

تغییر در لیست بازی‌های رایگان PS Plus معرفی شده برای ماه جاری 1

وی جی مگ: چند روز پیش سونی لیست عناوین رایگان مربوط به سرویس PlayStation Plus برای ماه جولای 2019 را اعلام کرد که شامل دو بازی Pro Evolution Soccer 2019 و Horizon Chase Turbo می‌شد. اکنون سونی تغییری در لیست عناوین رایگان خود ایجاد کرده است.

به گزارش وی جی مگ، کاربران سرویس اشتراکی PS Plus در این ماه به جای PES 2019، عنوان Detroit: Become Human محصول استودیو Quantic Dream را دریافت خواهند کرد. بدین ترتیب ساخته فوتبالی کونامی از فهرست بازی‌های رایگان ماه جولای PS Plus حذف شده و دیگر به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار نخواهد گرفت. ناگفته نماند Horizon Chase Turbo محصول آرکید ریسینگ استودیو Aquiris Game Studio هم‌چنان به عنوان دیگر بازی رایگان سرویس مورد بحث ارائه خواهد شد.

لازم به ذکر است از آن جایی که سونی نسخه Digital Deluxe بازی Detroit: Become Human را در لیست عناوین رایگان PlayStation Plus قرار داده، این نسخه شامل بازی Heavy Rain هم می‌شود. در نتیجه در این ماه کاربران PS Plus مجموعا سه بازی را به صورت رایگان دریافت می‌کنند. سونی هیچ‌گونه دلیلی برای این اقدام خود ارائه نکرده است. عناوین این ماه از روز سه‌شنبه مورخ 2 جولای در دسترس کاربران PlayStation Plus قرار می‌گیرد.

منبع

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده + بیست =

  • خداروشکر که عوض کرد
    من اصلا طرفدار پِس نیستم
    تازه pes 2020 دو ماه دیگه میاد.

    دیترویتو بازی نکردم واسه همین خیلی خوشحال شدم
    اما چون نسخه deluxe حجمش 76 گیگه!!!

    هِوی رینو بازی کرده بودم قبلا
    الان باید الکی حجم هدر بدم تا بتونم دیترویتو بگیرم