اخبار بازی E3 2018 تریلر

تماشا کنید: بازی Dragon Quest 11 در نمایشگاه E3 2018‌ به نمایش درآمد

وی جی مگ: هرچند یازدهمین قسمت از مجموعه بازی محبوب Square Enix سال گذشته در ژاپن منتشر شد اما بسیاری انتظار نمایش جدید بازی Dragon Quest 11 در نمایشگاه E3 2018‌ را داشتند. عنوانی در ژانر نقش آفرینی که با نام کامل Dragon Quest XI: Echoes of an Elusive Age نیز شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌بار بازی Dragon Quest 11 در جولای سال 2017 برای PS4 و 3DS در ژاپن منتشر شد و از آن زمان تاکنون عملکرد بسیار خوبی را از خود در بازار بازی‌های ویدئویی به نمایش در آورده. آخرین آمار اعلام شده از سوی Square Enix نشان از این دارد که بازی Dragon Quest 11 تاکنون فروشی 3 میلیون نسخه‌ای را روی پلتفرم سونی و نینتندو تجربه کرده. هرچند این بازی در PAX East 2018‌ نیز نمایش داشت اما اکثریت گیمرها انتظار حضور دوباره آن در کنفرانس Square Enix نمایشگاه E3 2018‌ را داشتند.

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که قرار است بازی Dragon Quest 11 در تاریخ 4 سپتامبر (13 شهریور) برای PS4 و PC در کشورهای غربی نیز منتشر شود. نسخه Nintendo Switch این بازی نیز در دست ساخت است و برای انتشار در سال جاری میلادی آماده می‌شود. جالب است بدانید که بازی Dragon Quest 11 یکی از دیگر از ساخته‌های Square Enix است که برای توسعه آن از موتور گرافیکی Unreal Engine 4 استفاده شده و خبری از موتور داخلی کمپانی ژاپنی برای تولید ان نیست.

دانلود با کیفیت 1080p

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

1 + بیست =