اخبار بازی تریلر

تماشا کنید: بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 معرفی شد

وی جی مگ: سرانجام پس از 15 سال از انتشار ساخته Troika Games یعنی Vampire: The Masquerade Bloodlines برای PC، دنباله این اثر توسط Paradox Interactive معرفی شد. این اثر با نام بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 برای عرضه در سه‌ماهه ابتدایی 2020 روی کنسول‌ها و PC برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش وی جی مگ، وظیفه ساخت این بازی برعهده توسعه‌دهنده بازی Blacklight Retribution یعنی استودیو Hardsuit Labs خواهد بود. زمزمه همکاری این استودیو با Paradox Interactive از سال گذشته به گوش می‌رسید. این کمپانی استودیو White Wolf Publishing را در سال 2015 خریداری کرده بود اما تاکنون با عناوین آن بازی جدیدی تولید نشده بود. فردریک وستر مدیر سابق Paradox سال گذشته اظهار کرده بود که «چندین پروژه وجود دارند که در حال حاضر بالاتر از سطح آزمایشی به سر می‌برند.» دنباله Vampire: The Masquerade Bloodlines اولین بازی در پروژه‌های اشاره شده محسوب می‌شود.

در حالی که لئونارد بویارسکی و تیم کین موسس‌های استودیو Troika Games در حال حاضر مشغول ساخت The Outer Worlds هستند، طراح ارشد داستان‌سرایی یعنی برایان میتسودا برای کار روی بازی Vampire: The Masquerade Bloodlines 2 بازگشته و از مسیری که بخش داستانی بازی طی می‌کند مطمئن است. «هدف ما این است موارد به خصوصی هم‌چون لحن تاریک، اتمسفر و شوخ‌طبعی که Bloodlines را منحصر به فرد می‌کند در این نسخه حفظ و ارائه کنیم.»

بازی Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 در شهر سیاتل جریان خواهد داشت جایی که بعد از ایجاد قیام ومپایرها، پلیر خود را در مرکز یک جنگ خونی میان جناح‌ ومپایرهای مختلف پیدا می‌کند. هم‌چنین داستان بازی به صورت تعاملی دنبال خواهد شد. در زمینه گیم‌پلی نیز تیم سازنده یعنی Hardsuit Labs و Paradox Interactive وعده نبردهای تن به تن سرعتی به همراه شهری که پرسه‌زنی در خیابان‌های آن، نیاز خونی پلیر را تامین می‌کند را داده‌اند. بازی به صورت اول شخص بوده و دنیای آن به هاب‌های به هم پوسته‌ای تقسیم می‌شوند و پلیر می‌تواند به صورت غیرخطی به این مناطق برود.


دانلود با کیفیت 1080p

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × سه =